بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون درآمد اداره کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران:

بالغ بر دویست میلیارد تومان برای اتباع در سال جاری هزینه شده است

معاون درآمد اداره کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بالغ بر 200 میلیارد تومان برای اتباع در سال جاری هزینه شده است که این میزان به جز هزینه‌های غیر مستقیم و سرباری بوده است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۵ واحد پولی از جمله یورو افزایش و قیمت ۱۲ ارز مانند پوند کاهش یافت، نرخ ۹ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
محصول «بیمه آتش‌سوزی هوشاسا» با حضور بهروز اسدنژاد رئیس هیات‌ مدیره بیمه ملت، علی رحمان‌پور مدیرعامل شرکت لینکپ و جمعی از معاونان و مدیران بیمه ملت و استارتاپ لینکپ رونمایی شد.
بهزاد شیری در مراسم بهره‌برداری از 605 طرح و پروژه بانک:

شمول مالی پست بانک ایران در کشور به 54 درصد افزایش یافت

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم افتتاح 605 طرح و پروژه بانک با اشاره به اینکه افتتاح 83 باجه بانکی روستایی به چرخه ارائه خدمات مالی و بانکی، به صورت مستقیم با رفاه اجتماعی مردم در مناطق هدف بانک ارتباط دارد، گفت: امروز 35 خدمت بانکی به مردم مناطق روستایی ارائه می‌شود و 168 هزار نفر از جمعیت روستایی به بهره‌برداران خدمات بانکی پست بانک ایران اضافه شد و شمول مالی پست بانک ایران در کشور را به 54 درصد ارتقا داد.
توسط بانک تجارت همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد:

افتتاح مدرسه امید تجارت در روستای "بمباسری"چابهار

بانک تجارت همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مدرسه شش کلاسه امیدتجارت را در روستای"بمباسری"بخش دشتیاری شهرستان چابهاراستان سیستان و بلوچستان با حضورترک تبریزی نایب رئیس هیات مدیره این بانک افتتاح کرد.
با مشارکت ۲۱۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی، بزرگترین کارخانه تولید شیرخشک و کره خاورمیانه در شهرستان پیشوا افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.
بانک آینده همراه و هم‌گام با راه‌اندازی سفته و برات الکترونیکی در سطح کشور، با هدف فراهم آوردن ابزار لازم برای ارایه خدمات الکترونیکی سریع و دقیق به عموم هم‌وطنان عزیز در عرصه بانکی کشور، این خدمت نوین را ارایه می‌کند.
بانک رفاه کارگران اعلام کرد؛

بخشش وجه التزام درصورت تسویه تسهیلات

به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، درصورت تسویه تسهیلات و اقساط غیر جاری مشتریان، وجه التزام آن مورد بخشش قرار می گیرد.
مدیران ارشد و جمعی از کارکنان بانک ملی ایران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضور یافتند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس امام راحل (ره)، با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کنند.
ارسال پیامک‌های تراکنشی یکی از خدماتی است که سیستم‌های بانکی کشور به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در راستای تأمین هزینه‌های ارائهٔ این خدمت، هر یک از بانک‌های کشور سیاست‌های خاص خود را پیش گرفته‌اند؛ برخی از بانک‌ها هزینهٔ ارسال این پیامک‌ها را به‌طور کامل از مشتریان خود دریافت می‌کنند و برخی از بانک‌ها پیامک‌های خُرد را برای مشتریان ارسال نمی‌کنند. بانک ملی ایران، در راستای مشتری‌مداری، بخشی از پرداخت هزینه‌های ارسال پیامک را بر عهده گرفته است تا کمترین میزان هزینهٔ آبونمان پیامک (سالانه ۶ هزار تومان) را در شبکهٔ بانکی از مشتریان خود دریافت کند.
عضو هیئت مدیره شرکت بیمه آسماری دیدگاه های خود را درباره اهمیت بیمه اتکایی و شرایط حال و آینده آن در کشور بیان و تاکید کرده است که بیمه مرکزی و صندوق ویژه تحریم در ارائة پوشش های اتکایی به شرکت های بیمه، نقش تعیین کننده ای داشته و دارند.