جلسه شورای اداری پست بانک خوزستان برگزار شد

جلسه شورای اداری پست بانک خوزستان با حضور بهروز جعفرخانی رئیس اداره کل اعتبارات و مدیر معین استان خوزستان برگزار شد.
تصویر جلسه شورای اداری پست بانک خوزستان برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، جلسه شورای اداری پست بانک خوزستان با حضور بهروز جعفرخانی رئیس اداره کل اعتبارات و مدیر معین استان خوزستان ، در روز چهارشنبه مورخ ۸ تیر با حضور روسای شعب و کارشناسان و روسای واحدهای ستادی برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای مهرآبادی مدیر استان ، گزارش عملکرد سه ماهه سال جاری ارائه و ماهای آتی را برای استان خوزستان رو به پیشرفت توصیف نمود و برای رسیدن به اهداف تعیین شده اظهار امیدواری کرد.

سپس حاضرین در جلسه ، نقطه نظرات خود را پیرامون وضعیت استان و حوزه کاری خود و سیستم ها و خدمات بانک اعلام نمودند . سپس ایمان جعفری معاون اداری و پشتبانی استان ، ضمن اشاره به برخی مشکلات استان از جمله کسری نیروی انسانی ، تقاضای تامین کسری نیروی انسانی با توجه به اهداف سپرده ای و دیگر برنامه های بانک در استان را مطرح کرد.

در ادامه جعفرخانی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریت استان و روسای شعب و روسا و کارشناسان ستادی استان ، با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط حاضرین در جلسه ، توضیحاتی ارائه نمود و تاکید داشت برای برون رفت از چالش ها و ساماندهی مسائل و مشکلات موجود ، تمامی تلاش خود را معطوف خواهد داشت و پیگیری های لازم را از مبادی مربوطه انجام خواهد داد .

جعفر خانی افزود: درخصوص معیشت کارکنان ،سیستمی شدن قرارادها،افزایش سقف اختیارات اعتبارات توسط شعب و مدیریت استان ، و پرداخت تسهیلات توسط باجه های بانکی منتخب و بسیاری از مسایل دیگر ، مدیران ارشد بانک در حال پیگیری و تلاش می باشند.

وی گفت: شیوه نامه پرداخت تسهیلات به دهیاری ها و شهرداریها در راستای تفاهم نامه منقعده ، ابلاغ شده که می توان گام های بیشتری در تعامل دو سویه برای جذب و انتقال حساب شهرداری ها و دهیاری ها در شعب و باجه های بانکی برداشت.

منبع: روابط عمومی پست بانک

403429