آشنایی با خدمت نوین بانک رفاه کارگران؛

ارائه و تعریف طرح‌های مختلف تسهیلاتی و حمایتی در قالب «سامانه بتا»

بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
تصویر ارائه و تعریف طرح‌های مختلف تسهیلاتی و حمایتی در قالب «سامانه بتا»

به گزارش سایت خبری پرسون، بانک رفاه کارگران، «سامانه بتا» بانک رفاه کارگران محیط و بستری است که در فاز نخست به منظور حمایت از بازنشستگان و مستمری‌بگیران معزز سازمان تامین اجتماعی طراحی و ارائه شده است.
بر اساس این گزارش، این سامانه در قالب خدمت الماس رفاه، بستری است که از طریق آن مستمری ‌بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند نسبت به تهیه کالا و خدمات مورد نیاز خود به صورت اقساطی اقدام کنند.
این گزارش می‌افزاید، "مکانیزه بودن کامل فرایند استفاده از خدمت الماس رفاه (برداشت تجمعی اقساط) برای مستمری‌بگیران و پذیرندگان"، "ارائه پنل تخصصی به مستمری‌بگیران به منظور مشاهده وضعیت خرید، تعداد و مبالغ اقساط و..."، "حذف مراجعات حضوری مستمری‌بگیران به شعب بانک برای احراز هویت و تایید اجازه‌نامه"، "امکان مشاهده آنلاین مراکز طرف قرارداد بانک"، "اعتبارسنجی آنلاین مستمری‌بگیران"، "ثبت آنلاین درخواست همکاری فروشندگان کالا و خدمات با بانک برای استفاده از این خدمت"، "پنل مدیریت فروش برای فروشندگان کالا و خدمات" و... از جمله ویژگی‌ها و امکانات سامانه بتا بانک رفاه کارگران است.
لازم به ذکر است، مشتریان واجد شرایط بانک رفاه کارگران، می‌توانند برای بهره‌مندی از امکانات "سامانه بتا" به سایت این سامانه به نشانی اینترنتی: https://beta.refah-bank.ir مراجعه کنند

405228