به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر جاستین کوهن، دکتری روانشناسی از دانشگاه“Middlesex” لندن و مجری شبکه تلویزیونی “CNBC” در برنامه رازهای موفقیت؛ گرانت داریور، مشاور فروش کمپانی های کوکاکولا،,Johnson & Johnson و بانک بارکلیز (Brclays)؛ دکتر نیلز برابانت، استاد مدعو دانشگاه نیویورک “NYU” و یانه جورج، استاد بازاریابی دانشگاه های استکهلم و گوتنبرگ سوئد در روزهای 6 و 7 مردادماه، به آخرین و جدیدترین ابزارها و راهکارهای کاربردی فروش و بازاریابی و برندسازی پرداختند.
در این همایش که با حمایت بیمه تعاون برگزار شده و در حدود 600 نفر از مدیران فروش و بازاریابی و مدیران عامل شرکت های تجاری در سراسر کشور حضور داشتند؛ یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون نیز به سخنرانی پرداخت.
همچنین در نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی، مباحثی نظیر:
• شناخت و یادگیری عادات و روانشناختی سوپر ستاره های فروش در موفق ترین کمپانی های جهان
• راهکارهای ارائه توضیح محصولات و خدمات با تاثیرگذاری قابل ملاحظه با هدف نهایی سازی فروش
• خلق ارتباط و تشکیل شبکه های ارتباطی با هدف توسعه فروش
• چگونگی جذب، پرورش، توسعه و حفظ نیروها و تیم های هم افزای فروش در سازمان ها
• راهکارهای رهبری تیم های فروش و تیم سازی مبتنی بر انگیزش و الهام با هدف تسخیر بازارها
• چگونگی درک و مدیریت احساسات و ادراکات ذینفعان داخلی و خارجی سازمان ها توسط مدیران بازاریابی
• ابزارهای افزایش مشارکت کارکنان در فرآیندها با هدف ایجاد حس تعلق، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتری
• چگونگی و نقش برندسازی و خلق برندهای قدرتمند در افزایش و بهبود فروش محصولات و خدمات
مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
قابل توجه است که در این همایش، محمد صالح چیتگران؛ محمدحسن یوسفی (سرپرست بیمه های زندگی)؛ مصطفی زحمتی پاک (مدیر بیمه های اتومبیل) و عسل اشتری (سرپرست بیمه های مسئولیت) بیمه تعاون نیز حضور داشتند.
همچنین مجید ارجمند (مدیر شعبه البرز)، حسین بارافکن (مدیر شعبه اهواز)، صابر قدس (مدیر شعبه تبریز) و بهمن بابازاده (مدیر شعبه رشت) بیمه تعاون به همراه تنی چند از نمایندگان این شرکت نیز از دیگر شرکت کنندگان نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی بودند.