بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در سال 1400 کارت اعتباری مروارید پست بانک ایران؛

بیش از 19 هزار کارت فعال و انعقاد 899 فقره خدمات صادر کرد

مدیر امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران اعلام کرد: کارت اعتباری مروارید از آبان ماه سال ۱۳۹۸ الی اسفند ماه سال ۱۴۰۰ توسط استان‌‏ ها و مناطق، بازاریابی و منجر به انعقاد قرارداد و صدور کارت مروارید شده است که تا پایان اسفندماه سال گذشته تعداد ۸۹۹ فقره قرارداد منعقد شده است.
با بیمه زندگی تعاون می توانید از مزایای معرفی نامه های بیمارستانی و پرداخت خسارت ها هم برخوردار بشوید.
در راستای جلب رضایت مشتریان محترم وبه منظور تسهیل در عملیات بانکی ،نسخه نرم افزار فام ویژه گوشی های ios به روز رسانی شد.
در اسفندماه ۱۴۰۰ بانک ملت با سهم ۱۹.۰۹ درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم ۱۹.۲۷ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، همچنان با اختلاف زیاد، بالاترین سهم از پذیرش تراکنش‌های بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست در بین تمام بانک‌های پذیرنده قرار گرفته است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد نرخ رسمی ۲۹ ارز افزایش و ۱۱ ارز دیگر هم کاهش یافت اما نرخ رسمی ۶ ارز ثابت ماند.
حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران در راستای مشتری مداری، تعامل سازنده و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب اعتماد و رضایت آنان با حضور در محل پرداخت خسارت اتومبیل مجتمع فاطمی از نزدیک با بیمه گذاران دیدار و گفتگو کرد.
رئیس گروه بانک‌های تخصصی اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: اساس این صندوق بر مبنای سپرده گذاری است یعنی اگر خانواده‌ها بخواهند برای تامین مسکن آینده فرزندانشان فکری کنند، می‌توانند افتتاح حسابی تحت عنوان حساب مسکن جوانان و براساس جدول و پرداخت ماهانه بعد از گذشت دوره مشخص از این تسهیلات استفاده کنند.
در این رویداد سرپرست فرمانداری شاهرود و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از عملکرد پست بانک ایران در زمینه حمایت از برگزاری اینوتکس پیچ استان سمنان و ارائه خدمات مناسب در روستاها تقدیر کردند‌.
صادرکنندگان و دریافت‌کنندگان چک های جدید از امروز می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 4040701701، نسبت به «ثبت»، «تایید دریافت»، «انتقال»‌، «استعلام» و همچنین «معرفی شماره تلفن همراه برای اطلاع از ثبت یا انتقال چک به نام فرد» اقدام کنند.
وزیر اقتصاد در دیدار با کارآفرینان و مدیران صنایع دانش بنیان کشور، با اشاره به وجود برخی مشکلات و تنگناهای خارجی و داخلی و بویژه مشکلات برآمده از بروکراسی اداری، از عزم جدی دولت و وزارت اقتصاد برای حل مشکلات این بخش خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: "مردمی بودن از مهمترین ویژگی‌های سازمان تأمین‌جتماعی است و افتخار ما این است که به عنوان یک دستگاه خدمت‌رسان برای مردم کار می‌کنیم و ضروری است از تلاش‌ها و خدمات بیش از 75 هزار نفر همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی که در شرایط سخت، یاری‌دهنده بیمه‌شدگان و نیروی کار هستند و همچنین کادر شریف بخش درمان سازمان که در دوره همه‌گیری کرونا، ایثارگرانه به مردم خدمت کردند، تشکر ‌کنیم."