بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ با حمایت و مشارکت فعال پست بانک ایران و از سوی پارک علم و فناوری استان سمنان فردا پنجشنبه (۲۵ فروردین) در شاهرود برگزار و میزبان پنجمین دوره رقابت‌های استارتاپی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ خواهد بود.
مدیر تحقیق و توسعه بیمه البرز اعلام کرد: شرکت بیمه البرز برای چندمین سال متوالی موفق به اخذ ﮔﻮﺍﻫﯽ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﺩﺭ ﺳﺮﯼ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩﻫﺎﯼISO1004 ﻭ 1002 ISO ﻭ ISO9001 شد.
بانک مرکزی به استناد حکم قانونی«ممنوعیت اعطای اعتبار جدید به بانک ها بدون دریافت وثیقه در قالب اضافه برداشت» تاکید کرد؛ از این پس، اعطای خط اعتباری یا اضافه برداشت، صرفاً با اخذ وثیقه امکان‌پذیر خواهد بود.
معاونت اعتباری و بین‌الملل پست بانک ایران؛

بخشنامه پرداخت تسهیلات به دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی ابلاغ شد

معاونت اعتباری و بین‌الملل پست بانک ایران بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری برای اخذ تسهیلات از بانک ها از محل توثیق اموال در اختیار را به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ کرد.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (چهارشنبه، ۲۴ فروردین‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۱۵ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافت. نرخ رسمی ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.
بی‌بی‌سی فارسی در پی انتشار خبر «فهرست بدهکاران بزرگ یازده بانک دولتی» که برای اولین بار در تاریخ بانکداری کشور اعلام شد، با تحریف خبر سعی کرد این اقدام شفاف در سیستم بانکی کشور را تخریب کند.
مدیرعامل پست‌ بانک ایران در جلسه ارزیابی عملکرد سال 1400 که عصر روز یکشنبه 21 فروردین‌ماه برگزار شد، با اشاره به افزایش بیش از چهار برابری سرمایه بانک در سال گذشته گفت: امروز پست‌بانک ایران در جایگاهی قرار دارد که مسئولان استانی و محلی از آن به عنوان سرمایه منطقه یاد می‌کنند و به آثار و پیامدهای باجه‌های بانکی روستایی توجه ویژه دارند. بی‌تردید این دستاورد، حاصل تلاش همه همکاران است.
بانک پارسیان در جهت ارائه مطلوب تر خدمات الکترونیک به مشتریان محترم، امکان دریافت تراکنش ها با مبلغ کمتر از 50 هزار تومان را در بستر دیجیتال و از طریق اپلیکیشن‌های رسمی این بانک فراهم نمود.
مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بانک پارسیان در سال 1401، در قالب پویش مواسات هم‌زمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) با توزیع 450 بسته معیشتی شامل ارزاق و اقلام ضروری بین نیازمندان آغاز شد.