بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به حرکت رو به رشد مخاطبین و مشتریان بانک ایران زمین گفت: در عصر دیجیتال تعریف مشتری و مخاطب دچار تغییر شده است و مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت تبدیل شده است.
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۱۲۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۵ هزار و ۳۳۰ تومان معامله شد.
در محفل انس با قرآن کارکنان سازمان تأمین‌ اجتماعی که همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با شرکت و قرائت دو تن از قاریان بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد، از خانواده معظم شهدا و ایثارگران این سازمان تجلیل به عمل آمد.
مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی با هدف رسیدگی به مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی صبح روز دوشنبه 29 فروردین ماه 1401 در محل ساختمان مرکزی این بانک، میزبان حسین جلالی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بود.
بخشنامه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی از سوی معاونت اعتباری و بین المل بخشنامه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی از سوی معاونت اعتباری و بین المل پست بانک ایران به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد. ایران به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.
معاون اعتبارات و راهبری شعب بانک صنعت و معدن گفت: این بانک در راستای سیاست های ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارائی و اهمیت تأمین مالی زنجیره ای به عنوان یکی از مهمترین برنامه های تأمین مالی بخش صنعت اقدامات مهم و موثری را به انجام رسانده و در دست اقدام دارد.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۶ ارز کاهش و هفت ارز افزایش یافت. نرخ رسمی ۳۳ ارز نیز ثابت ماند.
درآمدی که شرکت بیمه تعاون در گزارش فعالیت اسفندماه ۱۴۰۰ از فروش حق بیمه برای بیمه‌ شدگان تحت پوشش خود شناسایی کرد برابر با ۱،۳۶۲ میلیارد ریال بود.