بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم معارفه مدیر شعب بانک در استان آذربایجان شرقی گفت: تفکرات بانکداری مبتنی بر فضای دیجیتالی، الکترونیکی و هوش مصنوعی، نیروهایی جدید از قشر جوان را می‌طلبد.
محسن پدرام در بازدید از شعبه‌های کاشان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت در حوزه جذب منابع قرض‌الحسنه، بازاریابی دقیق خدمات ارزنده بانک و جذب منابع پایدار و غیرتعهدی در حساب‌های جاری است.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۱۳ ارز کاهش و ۲۱ ارز افزایش یافت. نرخ رسمی ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
مدیر کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران با بیان این مطلب که هزینه های کمرشکن در نظام سلامت در مواردی مانند بستری های طولانی مدت در Icu، ابتلا به سرطان، بیماری های مزمن، صعب العلاج و ... دریافت خدمات را برای بیماران مشکل می سازد؛ تاکید کرد: اهمیت بیمه همگانی سلامت زمانی محرز می شود که بیمه به عنوان تامین کننده منابع ایفای نقش می کند و بخش عمده ای از هزینه ها را پرداخت می نماید. بنابر این لازم است تا تمامی افراد جامعه برای پیشگیری از مشکلات درمانی، قبل از بیماری اقدام به تهیه پوشش بیمه ای نمایند.
در طول چند سال اخیر و در پی‌ انتشار ارقام و اعداد نجومی گزارش‌ها از مجموع وام‌های بانکی معوق در کشور، نظام بانکی کشور با انتقادات بسیاری مواجه شده است.
اگر می خواهی هدیه ای رو بخری که مطمئن باشی می تونه نه تنها نیاز مخاطبت رو مرتفع کنه، بلکه میتونه اطمینان خاطر هم براش باشه، بهش کارت بیمه هدیه کن.
صادرکنندگان و دریافت‌کنندگان چک های جدید که گوشی هوشمند ندارند، می‌توانند با ارسال پیامک نسبت به «ثبت»، «تایید دریافت»، «انتقال»‌، «استعلام» و همچنین «معرفی شماره تلفن همراه برای اطلاع از ثبت یا انتقال چک به نام فرد» اقدام کنند.
طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین‌اجتماعی، روح‌الله سمیع به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب و از زحمات رضا معینی، مدیرکل سابق دفتر مدیرعامل تقدیر شد.
بالاترین مبلغ سپرده‌ها مربوط به استان تهران با مانده ۲۷۳۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و کم‌ترین مبلغ مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد معادل ۱۳ هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان است.
پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: صادرکنندگان و دریافت‌کنندگان چک های جدید از 25 فروردین 1401 می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 4040701701، نسبت به «ثبت»، «تایید دریافت»، «انتقال»‌، «استعلام» و همچنین «معرفی شماره تلفن همراه برای اطلاع از ثبت یا انتقال چک به نام فرد» اقدام کنند.
در صرافی های بانکی؛

دلار بالا رفت

نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۲۳۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۲۵ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم با عنوان «قرآن؛ کتاب امید و آرامش» روز شنبه ٢٧ فروردین تا روز جمعه ٩ اردیبهشت سال جاری با مشارکت بانک صادرات ایران در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
اجرای دقیق و عملیاتی «طرح تأمین مالی زنجیره تولید» به منظور حمایت عملی از رونق تولید، اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی پایدار در نشست مشترک رئیس‌کل بانک مرکزی، وزیر صمت و مدیران عامل بانک های منتخب مورد بررسی قرار گرفت.