بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر عامل بیمه تعاون: من به عنوان کسی که قصد دارم برای محصول جدیدم قیمت‌گذاری کنم صرفاً نمی‌توانم بر اساس دیتای شرکت خودم قیمت‌گذاری انجام دهم؛ بنابراین بیمه مرکزی باید در سامانه سنهاب هم برای شرکت‌های بیمه و هم اکچوئران، دسترسی به دیتا را فراهم کند.
در جلسه ای با حضور سرپرست بانک سینا، اعضای هیات مدیره، معاونت های بانک، مدیر امور بانکداری اسلامی و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی، موضوع تطابق امهال تسهیلات با شرع مقدس اسلام بررسی شد.
در پی اطلاعیه نهاد ناظر صنعت بیمه مبنی بر تاکید ویژه رئیس کل بیمه مرکزی بر تسهیل روند پرداخت خسارات مربوط به خانواده قربانیان و زیاندیدگان تصادف اتوبوس محور دهدز، این نهاد با صدور اطلاعیه ای دیگر از ادامه روند یادشده خبر داد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در جریان برگزاری نشست هم اندیشی فعالان عرصه اطلاع رسانی بانک ملی ایران با بیان این که مهمترین و اصلی ترین هدف بانک ملی ایران در سال جاری ارتقای مشتری مداری و افزایش کیفیت خدمات است، اظهارداشت: نقش آفرینی و پاسخگویی به موقع به ابهامات، انتظارات، پیشنهادات و برآورده ساختن نیاز مشتریان و همکاران از مهمترین وظایف روابط عمومی در بانک است که زمینه تثبیت، انسجام و ارتقا وجهه بانک را فراهم خواهد کرد.
شعبه جدید بانک سینا با هدف گسترش خدمات بانکی، افزایش رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات مطلوب تر به هموطنان با حضور سرپرست این بانک در شهر قزوین به بهره برداری رسید.
به‌منظور پرداخت به‌ موقع مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی، پرداخت مستمری اردیبهشت ماه این عزیزان از امروز آغاز شده و به محض تصویب افزایش مستمری امسال در هیأت محترم دولت و ابلاغ آن به سازمان تأمین‌اجتماعی، در دو روز پایانی اردیبهشت، مابه‌ التفاوت افزایش این ماه پرداخت می‌شود.
قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح قدیم امروز 13 میلیون تومان معامله شد.
پست بانک ایران به عنوان یکی از حامیان اصلی یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ۲۰۲۲، از امروز ۲۰ اردیبهشت‌ ماه فعالیت خود را در غرفه این بانک در پارک فناوری پردیس آغاز نمود و تا روز بیست و سوم ماه جاری آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.
بیمه تکمیلی در مقایسه با سایر بیمه‌های درمانی خدمات بیشتری دارد و به محبوبیت چشمگیری در بین افراد دست پیدا کرده است.
هیات مدیره بیمه ایران در استمرار سیاست های کلان مدیریت شرکت مبنی بر پایبندی و تعهد به ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، به صورت گسترده و موثر در «کمپین آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد» شرکت می کند.