بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: میزان تولید سنگ‌آهن شرکت در سال 1400 در مجموع به 2 میلیون و 800 هزار تن رسید که علاوه بر ثبت بالاترین رکورد، در مقایسه با سال قبل آن ۱۷ درصد افزایش داشت.
سرپرست بانک کشاورزی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه ی یارانه ها برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد های تولیدی دام و طیور،از همراهی و هماهنگی همه جانبه این بانک با وزارت جهاد کشاورزی در اجرای طرح مذکور خبر داد.
به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و با هدف کمک به هموطنان نیازمند، رزمایش گسترده جهادگران فاطمی، با حضور مدیران و کارکنان ستاد سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین ادارات کل غرب و شرق و مدیریت درمان تهران برگزار شد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن که به استان لرستان سفر کرده است در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان لرستان اعلام داشت: ایجاد و حفظ اشتغال از مهمترین محورهای حمایت این بانک از طرح های صنعتی و معدنی است و واحدهای دانش بنیان و اشتغالزا در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.
بهزاد شیری مدیر عامل بانک با اشاره به اینکه پست بانک ایران با سرمایه 16390 میلیارد ریالی در دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه، از محل تسهیلات اعطایی، مبلغی معادل 3403 میلیارد ریال درآمد داشته است، گفت: این رقم نسبت به فروردین ماه سال جاری رشد 56 درصدی داشته است.
وام ازدواج در بانک ملی ایران بی وقفه پرداخت می شود که براین اساس طی یک ماه نخست امسال بیش از یک هزار و 500 جوان ایرانی با تسهیلات ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.
در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی نسخه همراه بانک ملل ویژه گوشی های Ios به روز رسانی شد.