تحول دیجیتال در شرکت بیمه تجارت‌نو به یک فرهنگ تبدیل شده است

در دومین رویداد «سه شنبه‌های نوآوری» با حضور رئیس کل و اعضای هیات عاملی بیمه مرکزی در کنار مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو، تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه این شرکت به همراه کتاب تکافل و قراردادهای هوشمند در صنعت بیمه رونمایی شد.
تصویر تحول دیجیتال در شرکت بیمه تجارت‌نو به یک فرهنگ تبدیل شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو با بیان این که این شرکت محصولات نوین خود را با توجه ویژه به نیازهای مشتریان طراحی می‌کند، گفت: طراحی محصولاتی چون بنوشاپ، پلتفرم خرده فروشی، اپلیکیشن بنو و سامانه هوش تجاری تجارت‌نو از مهمترین اقدامات شرکت در حوزه تحول دیجیتال بوده است.

نیما نوراللهی با تاکید بر این که «تحول دیجیتال در شرکت بیمه تجارت‌نو به یک فرهنگ تبدیل شده است و این فرایند متوقف نخواهد شد»، خاطرنشان کرد: ساختارهای منحصر به فردی به منظور پیاده سازی تحول دیجیتال در شرکت شکل گرفته و این تحول در همه فرایندهای سازمان جاری شده است.

او با تاکید بر این که بیمه تجارت‌نو، رویکرد حل مساله و تجربه‌گری را در حوزه تحول دیجیتال در پیش گرفته است، اظهار کرد: توجه ویژه به اکوسیستم و همکاری با استارت‌آپ‌های فعال، شرایط را به شکلی تغییر داده است که بیمه تجارت‌نو اکنون به یکی از پیشتازان صنعت بیمه در حوزه فناوری شناخته می‌شود.

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با بیان این که این شرکت قصد دارد «تجربه ارائه خدمات بیمه‌ای تمام دیجیتال» را برای مشتریانش عملیاتی کند، گفت: اکنون خدماتی مانند صدور بیمه‌نامه، تمدید بیمه‌نامه در سه کلیک، ارزیابی خسارت و پرداخت خسارت توسط بیمه تجارت‌نو در برخی رشته‌ها به صورت کاملا غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن بنو و پلتفرم خرده فروشی انجام می‌شود.

او دریافت اسناد خسارت بیمه درمان و صحت سنجی آنها از طریق هوش مصنوعی، ارائه خدمات امداد خودرو به دارندگان بیمه نامه اتومبیل و فروش بیمه نامه عمر به صورت کاملا ساده و بدون نیاز به پیچیدگی‌های جاری را از برنامه‌های این شرکت در قالب تحول دیجیتال خواند و اظهار کرد: شبکه فروش شرکت بدون داشتن دغدغه کاهش پرتفو، اکنون از ابزارهای دیجیتال به منظور تسریع در بازاریابی و نیز محاسبه و دریافت کارمزد، بهره می برد.

نوراللهی همچنین طراحی پلتفرم خرده فروشی بیمه تجارت‌نو به عنوان اولین پلتفرم فروش اختصاصی طرح‌های بیمه‌ای را دستاوردی مهم در صنعت بیمه خواند و خاطرنشان کرد: بیمه‌نامه مسافرتی آسام، طرحی انحصاری است که ساده‌سازی و شخصی‌سازی شده و در کنار آن، سامانه هوش تجاری تجارت‌نو و پیام رسان «بنوگرام»، سرعت و دقت فرایندهای بیمه‌گری را در شرکت به شدت افزایش داده است.

همچنین در حاشیه این نشست کتاب تکافل و قراردادهای هوشمند در صنعت بیمه به قلم نیمانوراللهی، سعید ابراهیم زاده مشاور مدیرعامل در امور حقوقی و فرزانه سلیمانی مدیر ریسک و اکچوئری با پیش گفتاری از سخنان رئیس کل بیمه‌مرکزی رونمایی شد.

قدردانی رئیس کل بیمه مرکزی از پیاده سازی تحول دیجیتال در بیمه تجارت‌نو

رئیس کل بیمه‌مرکزی نیز در این جلسه، اقدامات انجام شده به منظور تحقق تحول دیجیتال در شرکت بیمه تجارت‌نو را قابل تقدیر خواند و گفت: تلاش نوآورانه و فناورانه این شرکت به منظور ارائه خدمات بیمه‌گری سریع و با حداقل پیچیدگی به مشتریان، در خور توجه است.
مجید بهزادپور با تاکید بر این که صنعت بیمه باید به سمت ارائه خدمات بر بستر فناوری حرکت کند، ادامه داد: اینکه بیمه تجارت‌نو محصولات جدید خود را با نظرسنجی از مشتریان و مبتنی بر نیازها آنها طراحی کرده است، از توانایی آنها در حل مساله حکایت دارد.
وی با بیان این که توجه به حقوق مشتریان در صنعت بیمه بسیار مهم است، ادامه داد: حرکت شکل گرفته در صنعت بیمه به منظور ایجاد تحول در فرایندها، چشمگیر است و بیمه گران در حوزه تحول دیجیتال، پیشتازند.
به گفته بهزادپور، بیمه مرکزی به موضوع تحول دیجیتال، نگاه انتفاعی ندارد، بلکه از همه شرکت ها در پیاده سازی فرایندهای دیجیتال حمایت می کند، چرا که آن را قدمی مثبت برای افزایش کیفیت ارائه خدمات بیمه ای به مردم و افزایش ضریب نفوذ بیمه می داند.
در این جلسه، قائم مقام مدیرعامل و جمعی از مدیران مرتبط با محصولات حوزه تحول دیجیتال از شرکت بیمه تجارت‌نو نیز شرح کاملی درباره اقدامات خود در این بخش ارائه دادند.

444560