بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در جلسه ای با حضور اعضای هیئت عامل و مدیران ستادی بیمه میهن، مقوله آموزش و توانمدسازی نیروی انسانی مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت و بر بهسازی نیروی انسانی در سطوح مختلف شرکت به منظور افزایش دانش حرفه ای، ارتقای کارآمدی و بهره وری سازمانی تاکید شد.
مدیرعامل بیمه دانا در مراسم اهدای یک دستگاه خودروی «کوئیک آر» به برنده قرعه‌کشی نمایندگان برتر فروش رشته حوادث انفرادی در سال 1400، ضمن تبریک به نماینده برتر فروش از شعبه سنندج اظهار داشت: طرح تشویق نمایندگان برتر فروش یکی از طرح‌های موفق بیمه داناست که به‌طور ویژه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
در راستای اجرای ماده (3) آیین نامه اجرایی ماده (14) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی نشست چند جانبه کارگروه های تخصصی ارزیابی خطر به میزبانی بیمه مرکزی ج.ا.ایران تشکیل و نسبت به ضرورت هم اندیشی بیشتر برای دستیابی به اهداف دولت در عرصه مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم تاکید شد.
نهاد نظارتی بیمه مرکزی با هدف صیانت توامان از حقوق بیمه گران و بیمه گذاران تاسیس شد و اکنون که پنجاه و یکمین سال ماموریت دیده بانی صنعت بیمه را پشت سر می گذارد همچنان تازه نفس و باانگیزه به حرکت خود در چارچوب قوانین و مقررات ادامه می دهد.
کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مدیریت شعب استان ها و مناطق پست بانک ایران ، در دوره آموزشی خلق و توسعه محصول که طی روزهای ۲۸ لغایت ۳۰ خرداد ماه برگزار می شود ؛ شرکت کردند.
شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۱۶۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۷ هزار و ۶۳۵ تومان معامله شد.
تهران- ایرنا- قیمت سکه طرح جدید امروز (یکشنبه، ۲۹ خردادماه) با ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.
اداره امور شعب استان سمنان بانک ملی ایران میزبان جشن« نسیم مهر» برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بود و همکاران این اداره امور با جمع آوری 200 میلیون ریال کمک داوطلبانه در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.
بانک آینده در راستای گسترش و سهولت دسترسی به خدمات سامانه صیاد (پیچک) برای انجام امور ثبت، تأیید و انتقال چک‌های جدید صیادی، اقدام به ارائه این خدمات از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌های بانکی کرد.
شرکت سهامی بیمه "ما" برای اولین بار در کشور، پس از طراحی و اخذ مجوز از بیمه مرکزی ج.ا.ا، صندوق های اجاره ای بانک ملت را بیمه کرد. صندوق اجاره ای بانک ملت یک جای مناسب و امن برای نگهداری اموال شخصی با ارزش نظیر طلا، ارز، اسناد، اوراق بهادار و مدارک است که به مشتریان بعضی از شعب بانک ملت در سراسر کشور، ارائه می شود.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بانک کارآفرین با وجود عمر کوتاه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی اما تا کنون خدمات ارزنده ای برای شرکت های دانش بنیان داشته و بعنوان بانک پیشرو در تامین مالی شرکت های دنش بنیان شناخته شده است.