کشاورزان قزوین از وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند می‌شوند

شرکت مانی آبیار کاسپین – مانیکا با افتتاح حساب و امضای تفاهم‌نامه همکاری طرح کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امکان بهره‌مندی کشاورزان استان قزوین را از خدمات این شرکت در قالب دریافت وام‌های قرض‌الحسنه فراهم کرد.
تصویر کشاورزان قزوین از وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، تفاهمنامه همکاری با شرکت مانی آبیار کاسپین – مانیکا در قالب طرح کالا‌کارت و در راستای حمایت از کشاورزان قزوین به امضا رسید.

«حمید احمد سلطانی» مدیرعامل شرکت مانی آبیار کاسپین – مانیکا نیز ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به سابقه این شرکت اشاره کرد و گفت: این مجموعه در سال ۱۳۸۸ با هدف انجام پروژه‌های آبیاری تحت فشار فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: با دریافت مجوز از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و با تشکیل مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی مانی آبیار کاسپین در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در بخش‌های مختلف کشاورزی شامل طراحی و اجرای سازه‌های گلخانه‌ای، ارائه خدمات فنی مهندسی، صادرات محصولات کشاورزی، مکانیزاسیون، طراحی و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری و تأمین نهاده‌های کشاورزی گسترش داد.

«کاوه نائینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین نیز در جلسه امضای این تفاهم‌نامه، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای ایجاد تحرک بیشتر در حوزه کشاورزی استان می‌تواند به تولید و اشتغال بیشتر در این بخش کمک شایانی کند.

وی ضمن ابراز امیدواری درباره استقبال کشاورزان استان قزوین از اجرای این تفاهم‌نامه افزود: با اجرای این طرح شمولیت مالی قرض‌الحسنه نیز در استان قزوین گسترش خواهد یافت.
شایان ذکر است بر اساس این تفاهم‌نامه کشاورزان متقاضی می‌توانند از طریق دریافت وام‌های قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، از خدمات شرکت مانی آبیار کاسپین بهره‌مند شوند.

460062