بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و وزارت آموزش و پرورش با هدف گسترش تعاملات و ارتقای سطح ارائه خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل به امضا رسید.
مدیرعامل بانک مسکن در آئین گرامیداشت سالروز تاسیس:

خبرهای خوشی برای بانک مسکن در راه است

مدیرعامل بانک مسکن در همایش گرامیداشت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس این بانک با حضور مدیران، کارکنان و بازنشستگان، از تصویب افزایش سرمایه بانک مسکن در آینده نزدیک در پی تلاش‌های صورت گرفته خبر داد.
مقابله با نوسانات ناگهانی و شدید بازار ارز، یکی از مهمترین اهداف اجرای سیاست تثبیت اقتصادی توسط بانک مرکزی بوده است به همین دلیل تحولات این بازار در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد که این بازارساز به اهداف خود در این زمینه رسیده است.
در ایران اگر چه پیوند صنعت داروسازی با بازار جهانی چندان قوی نیست، اما با توجه به حجم بالا و تنوع تولید این صنعت در ایران، شناخت و واکاوی آن اهمیت فراوانی دارد. در این پژوهش صنعت دارویی ایران را از منظر فروش، سودآوری، تجارت خارجی، حجم تسهیلات و تعهدات در سیستم بانکی، تعهدات ارزی رفع نشده، چالش‌های اثرگذار بر این صنعت مورد بررسی قرار گرفته است.
از سوی رئیس شورای عالی بیمه ابلاغ شد؛

مکمل آیین‌نامه ضوابط مربوط به بیمه مشترک

مصوبات شورای عالی بیمه در خصوص اصلاح «آیین‌نامه ضوابط مربوط به بیمه مشترک» به عنوان مکمل آیین‌نامه مذکور (آیین‌نامه شماره 95.1) به شرکت های بیمه ابلاغ شد.
یک فعال اقتصادی گفت: معتقدم التهاب اخیر در بازار ارز به زودی با اقدامات لازم از سوی دولت و بانک مرکزی بر طرف خواهد شد و دلار دوباره به همان کانال تثبیت شده یکسال گذشته باز می‌گردد.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد براساس توافق این سازمان و صندوق اعتباری هنر، همه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگارارن فاقد پوشش بیمه، علاوه بر روش‌های قبلی می‌توانند در قالب بیمه توافقی و با معرفی صندوق بیمه اعتباری هنر نیز تحت پوشش خدمات بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی قرار گیرند.