بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در آستانه دهه فجر اعلام کرد:

ناترازی بانکی را به صفر رساندیم

میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۲ از ۴۲۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفت.
با حکم محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون، منیره عذب دفتر به عنوان سرپرست جدید شرکت کارگزاری بیمه پوشش منصوب و از زحمات و عملکرد مدیر عامل سابق این شرکت تقدیر بعمل آمد.
معاون توسعه و برنامه‌ریزی بانک، گفت: در سال‌های گذشته طرح‌ها و محصولات جدیدی بر اساس نیاز روز مشتریان و با هدف افزایش رضایت آن‌ها طراحی شد که خوشبختانه موفقیت‌های بی‌شماری را برای بانک به ارمغان آورد.
بانک شهر با در نظر گرفتن سیاست های کلی بانک مرکزی و دستورالعمل های ابلاغی از سوی هیأت مدیره و تدابیر مدیرعامل، با هدف افزایش ارزش افزوده و توسعه توان اجرایی و اثر بخشی بیشتر در فعالیت های بانکی، تحولاتی بزرگ در واگذاری املاک مازاد خود به ثبت رسانده است .
گواهی سپرده مدت دار ویژه سپرده گذاری (خاص) بانک ملی ایران با نرخ سود علی الحساب بانکی ۳۰ درصد سالانه ( پرداخت سود ماهانه ) با هدف تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مدت ۷ روز کاری در شعب این بانک عرضه می شود.
در حوزه معاونت پشتیبانی؛

تکبیری مدیر امور پشتیبانی بانک آینده شد

بهمن اسکندی، مدیرعامل بانک آینده، طی حکمی رضا تکبیری را به‌ عنوان مدیر امور پشتیبانی در حوزه معاونت پشتیبانی بانک آینده، منصوب کرد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون از انتشار اوراق گواهی سپرده خاص با مجوز بانک مرکزی و با نرخ 30 درصد از فردا چهارشنبه خبر داد.
چهل و شمین جلسه کمیته ریسک بانک ملی ایران با حضور امیر مسعود رزازان عضو هیات مدیره و معاون مالی بانک ، حمیدرضا مختاریان معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، دکتر شاپور محمدی و دکتر شایان آرانی مشاوران مدیرعامل، روسای ادارات کل مدیریت ریسک ،حسابداری مالی ، توسعه سیستم ها ، اعضای کمیته ریسک و دیگر مسئولان برگزار شد.
بانک شهر با هدف تضمین حقوق مشتریان و جلوگیری از سوء‌ استفاده های احتمالی از حساب‌های بانکی توسط کلاهبرداران، در تعامل حداکثری با مراجع قضایی پاسخگویی به استعلامات قضایی در کوتاهترین زمان را ممکن کرده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به افزایش سرمایه بانک مسکن و کمک 2 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی به بانک، گفت: بانک مسکن نقشه راه جدیدی را شروع و برای توسعه ساخت‌و ساز و سایر ابعاد اقتصاد کلان عزم خود را جزم کرده است که می‌تواند نوید بخش افزایش شاخص‌های اقتصادی باشد.
همایش مشترک مدیران و رؤسای ادارات کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد و خوزستان با بیمه دانا در شهر بوشهر برگزار شد.
قائم‌مقام بیمه دانا در نشست مشترک با ادارات کل آموزش و پرورش مطرح کرد:

بیمه درمان تکمیلی، خدمت استراتژیک بیمه دانا به جامعه فرهنگیان کشور

قائم‌مقام بیمه دانا، بیمه درمان تکمیلی را یک نوع خدمت استراتژیک در صنعت بیمه دانست و تداوم آن را موجب حفظ و تقویت بنیه مالی بیمه‌شدگان و افزایش آرامش و اطمینان خاطر آن‌ها در جامعه عنوان کرد.
مشارکت بانک آینده در ساخت کارخانه تولید داروی سرطانی در استان البرز بانک آینده طی سال‌های گذشته، همواره کوشیده است تا در راستای ایفای نقش مسئولیت‌ اجتماعی در کشور، نسبت به تأمین مالی شرکت‌های فعال در نظام سلامت، اقدام نماید.