بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون وزیر اقتصاد گفت: با توجه به گستردگی و تنوع بازارهای کسب و کار نیاز به تنوع محصولات و مدل‌های اعتبارسنجی داریم که شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران در این زمینه گام‌های مهمی برداشته است.
محمد کشتی آرای با بیان اینکه افزایش قیمت ارز موجب افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه شده است، گفت: تقاضای اضافی و خریدهای هیجانی در بازار نداریم و روال عادی در معاملات طی می شود.
شرکت بیمه تجارت‌نو که همواره تلاش دارد تا همراه با صنایع انرژی و مهندسی کشور گام بردارد، پوشش‌هایی را برای جبران خسارت و مخاطرات این بخش‌ها درنظر گرفته است. تجارت‌نو که نقش‌آفرینی گسترده‌ای در حمایت از توسعه پروژه‌ها دارد، در دوران کوتاه مدیریت جدید خود توانست از شهریور امسال تاکنون بیش از 2300 میلیارد ریال فروش به ثبت برساند.
بانک آینده در راستای سیاست‌های بانکداری خود در ارائه خدمات مطلوب بانکداری و ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان و عموم هم‌وطنان عزیز، شعبه جدید «رباط کریم» (کد 330) را افتتاح کرد.
غیرممکن ها را ممکن کرده ایم؛

تحولات بزرگ در حوزه مالی بانک شهر

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک در موعد مقرر، تهیه و ارائه به موقع صورت‌های مالی، بارگذاری به وقت صورت های مالی در سامانه کدال، افزایش شفافیت مالی از طریق افشاء رویدادهای مهم و ... از اقدامات مهم معاونت مالی بانک شهر طی 2 سال گذشته است.
در دیدار با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد؛

آمادگی گروه مالی بیمه ایران برای حضور در پروژه های سود آور

حسن شریفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران در دیدار با دکتر پورابراهیمی رییس مجمع نمایندگان استان کرمان آمادگی گروه مالی بیمه ایران را برای نقش آفرینی در توسعه اقتصادی استان اعلام کرد.
دکتر «مهدی ذوالفقاری» رئیس کانون زبان ایران به همراه دکتر «امین کمالوندی» معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دکتر «رضا قرائی‌پور، معاون برنامه‌ریزی و توسعۀ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دیدار و گفت وگو کردند.
توسط معاون ارزیابی طرح ها و اعتبارات بانک صنعت و معدن مطرح شد؛

تامین مالی 58 هزار میلیارد ریالی از طریق اوراق مرابحه

حمید عباسیان بیان داشت: تامین مالی واحدهای تولیدی نقش قابل توجهی در سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی کشور ایفا می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد، با وجود افزایش سهم بازار سرمایه طی سال‌های اخیر ‌در تامین مالی، مؤسسات مالی بیشترین نقش در تامین مالی را در کشور داشته‌اند به طوری که بیش از 70 درصد تامین مالی توسط موسسات مالی صورت می‌گیرد.
شعب «ایران‌زمین» و «برازجان» بانک اقتصادنوین که پیش ‌از این به‌ منظور انجام عملیات بازسازی به محل موقت منتقل‌شده بودند با اتمام عملیات بازسازی و تجهیز در محل قبلی آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان گرامی هستند.
در جلسه هم‌اندیشی مدیران بیمه رازی مطرح شد؛

رشد 77 درصد حق بیمه تولیدی شرکت بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به تولید 53 هزار میلیارد ریالی این شرکت در 10 ماهه نخست سال گفت: شرکت بیمه رازی در عملکرد فروش و ارائه خدمات رشد 77 درصدی را نسبت به سال گذشته به ثبت رسانده است.
«طرح‌ پذیرنده ملی» یکی از طرح‌های جدید بانک ملی ایران است که در قالب جشنواره "پذیرنده ملی" به مدت سه ماه ( از ابتدای بهمن تا پایان فرودین ماه 1403) ویژه پذیرندگانی که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت خود را به حساب‌های بانک ملی ایران متصل کرده اند و تمامی دارندگان کارت‌های فعال در شبکه بانکی برگزار می شود.