بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک شهر طی 2 سال گذشته، با اتکاء به دانش و توان نیروهای جوان و توانمند شبکه شعب خود توانسته اقدامات مهمی مانند: "افزایش منابع شعب بانک"، "افزایش مبلغ ضمانت نامه های صادره"، "رشد مشتریان حقیقی و حقوقی"، "کاهش نسبت هزینه اداری به کارمزد دریافتی" و ... را به دست بیاورد.
گزارشی از توسعه خدمات درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی:

افزایش 12 درصدی تعداد مراکز طرف قرارداد درمان تأمین‌اجتماعی نسبت به سال 1400

تعداد مؤسسات و مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور که خدمات درمانی به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه می‌کنند
با توجه به اهمیت بیمه های عمر و زندگی در بیمه پاسارگاد و صنعت بیمه ، کتاب «آشنایی با مفاهیم کاربردی بیمه های عمر و زندگی، مبانی، اصول و فرآیندهای اجرایی» توسط همکاران مدیریت بیمه های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد تألیف و منتشر شده است.
میربیزینس بانک با سهامداری کامل بانک ملی ایران در پنجمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در کیش حضور فعال یافت و ضمن معرفی آخرین محصولات و خدمات خود به بازدید کنندگان، علاقمندان و متقاضیان؛ میزبان شرکت کنندگان و فعالان اقتصادی بود.
به آگاهی سهامداران محترم می‌رساند مجمع عمومی فوق العاده بانک اقتصاد نوین (شرکت سهامی عام)، راس ساعت 09:00 روز سه‌شنبه مورخ 24 / 11 / 1402 در محل سالن هگمتانه هتل المپیک به نشانی: تهران، ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی تشکیل خواهد شد.
اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در کیش با مدیران، فعالان و سرمایه گذاران صنعت نفت و شرکت های فعال و تولید کننده حاضر در نمایشگاه در راستای تقویت روابط متقابل و توسعه سطح همکاری های دوجانبه و مشترک دیدار و گفت‌وگو کردند.
بانک ملی ایران به‌عنوان بانکی پیشگام در صنعت بانکداری و حمایت از صنعت و رونق تولید، باهدف همراهی، حمایت و تأمین نیازهای صنعت نفت و شرکت‌های پتروشیمی در پنجمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در کیش حضور یافت .
تکرار مجدد رتبه نخست بانک تجارت در مجموع عملیات ارزی شبکه بانکی کشور

بانک تجارت، حرفه‌ای‌ترین مرکز انجام عملیات ارزی کشور

بانک تجارت در 10 ماهه سال 1402 ضمن تثبیت جایگاه نخست خود در مجموعه فعالیت‌های ارزی جهت واردات کالا و خدمات مشتریان، بین بانک‌های کشور، سهم خود را در بخش برات اسنادی، حواله‌های ارزی و مجموع فعالیت‌های ارزی کشور افزایش داد.
بانک تجارت در 10 ماهه سال 1402 ضمن تثبیت جایگاه نخست خود در مجموعه فعالیت‌های ارزی جهت واردات کالا و خدمات مشتریان، بین بانک‌های کشور، سهم خود را در بخش برات اسنادی، حواله‌های ارزی و مجموع فعالیت‌های ارزی کشور افزایش داد.
استفاده از ابزار متعارف نرخ سود، یکی از مهم‌ترین سیاستگذاری‌های کنونی بانک‌های مرکزی در دنیا بوده و حتی روسای بانک مرکزی کشورهای همسایه نظیر الویرا نابیولینا در روسیه و حفیظه ارکان در ترکیه سعی می‌کنند با ارائه یک بسته مدرن پولی، شرایط را برای مهار نرخ تورم مهیا کنند.
بانک کارآفرین به همراه گروه مالی و هلدینگ نگاه خود در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در جزیره کیش که با حضور ۲۷۰ شرکت داخلی در کیش گشایش یافته است، حاضر و مورد استقبال بی نظیر شرکتهای نفتی قرار گرفت.