بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت سهامی بیمه ایران با حداقل حق بیمه ، کاروان های زیارتی عتبات عالیات که به صورت آزاد و با اخذ مجوز یا تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به اعزام زایر به عتبات عالیات می نمایند، را تحت پوشش بیمه ای حوادث گروهی قرار می دهد.

سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: مدت مرخصی زایمان برای تمام زنان بیمه‌شده شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی که دارای رابطه مزدبگیری با کارفرما هستند، 9 ماه است و حقوق این ایام، مطابق قوانین و مقررات از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی قابل پرداخت است.
پس از انتشار خبری به نقل از عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی در دولت قبل، مبنی بر دست بردن دولت سیزدهم در جیب شرکت‌های دولتی برای تامین هزینه‌های خود، بانک مرکزی با انتشار جوابیه‌ای، ادعاهای وی را خلاف واقع و تحلیل‌های وی از اعداد و ارقام گزارش‌های بانک مرکزی را نادرست خواند.
مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد:

رشد 303 درصدی منابع پست بانک ایران در طی 38 ماه

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران از رشد 303 درصدی سهم بانک از بازار منابع بانکی کشور از فرودین ماه 98 تا خرداد ماه سال جاری خبر داد.
مدیران عامل شرکت‌های بیمه دانا و اتکایی امین در نشستی مشترک، راه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه را بررسی کردند. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در این دیدار که بعداز ظهر روز هشتم مردادماه جاری انجام شد، دکتر رضا جعفری و موسی رضایی، ضمن ابراز خشنودی از روند مناسبات و همکاری‌های بیمه‌ای موجود، در خصوص افزایش سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین بحث و تبادل‌نظر کردند.
بانک ملی ایران با هدف ایفای رسالت های اجتماعی خود و با توجه به لزوم تاسیس مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان به منظور ارائه خدمات عمومی و تخصصی نگهداری، سلامت و درمان افراد مطابق با استانداردهای سازمان بهزیستی کشور، در پروژه ساخت و تکمیل مرکز توانبخشی شبانه روزی سالمندان مشارکت کرد.
بیمه تعاون تعاونی به درآمد ۷۷ میلیارد تومانی دست یافت؛

ثبت تراز مثبت ۱۰۳ درصدی "وتعاون" در تیرماه

درآمد ماهانه‌ای که شرکت "وتعاون" تا پایان تیرماه از فروش حق بیمه شناسایی کرد برابر با ۳۶۵ میلیارد تومان بود، این میزان درآمد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را در پی داشته است.
قیمت سکه شب گذشته مانند نرخ دلار یک مرز مقاومتی را از دست داد و تا ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ریزش کرد.
با فرا رسیدن محرم انتظار بر این است که بازار ارز و سکه کم تحرک باشد اما روز یکشنبه صحبت از این بود که این کم‌تحرکی برای ارز صادق است ولی برای طلا نه.