بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه دانا صبح امروز سه‌شنبه 11 مردادماه با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در محل سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه دانا صبح امروز سه‌شنبه 11 مردادماه با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در محل سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها اعلام کرد که براساس قانون خدمت وظیفه عمومی، ارائه تسهیلات بانکی از جمله وام فرزندآوری به متقاضیان ذکور مشروط به استعلام وضعیت نظام وظیفه عمومی آن‌هاست.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
شرکت بیمه تعاون در راستای توسعه فرهنگ بیمه و لزوم آگاهی خانواده ها و فرزندان آنها، فعالیت هایی را انجام داده که در این مطلب به آن پرداخته می شود.
بانک سینا به منظور هدایت بهینه منابع مالی موجود و حمایت از واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط، از ابتدای سال جاری بیش از هفت هزار و 433 میلیارد ریال به این بنگاه‌ها پرداخت کرده است.
مدیران عامل بانک دی و شرکت تعاونی اعتبار کارکنان و بازنشستگان سازمان امور مالیاتی کشور به منظور توسعه همکاری‌های متقابل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
پست بانک ایران و صندوق توسعه فناوری‌های نوین با هدف ارائه خدمات مالی به شرکت های دانش بنیان و فناور صبح روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه سال جاری، تفاهم نامه همکاری یکساله امضا می‌کنند.
رئیس اداره کل صادرات خدمات فنی و مهندسی و طرح های سرمایه گذاری اعلام کرد:

ایجاد بیش از 2 هزار شغل با مشارکت بانک توسعه صادرات ایران

رئیس اداره کل صادرات خدمات فنی و مهندسی و طرح های سرمایه گذاری بانک توسعه صادرات ایران گفت: بیش از دو هزار شغل مستقیم در نتیجه مشارکت بانک توسعه صادرات ایران در طرح های صنعتی طی دو سال اخیر ایجاد شده است.
مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، با تحقق ۱۰۷.۳ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در خرداد ماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱ بدست آورد.