به گزارش سایت خبری پرسون، ﻧﺸﺴﺖ ﺍﺭﺯیﺎﺑی ﻋﻤﻠکﺮﺩ ﻭ ﺗﺒییﻦ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی این شرکت ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ دکتر ﺳیﺪ ﺿیﺎء ﺍیﻤﺎﻧی ﻣﺪیﺮﻋﺎﻣﻞ، یﺎﺳﺮ ﻣﺮﺍﺩی ﺭﺋیﺲ هیاتمدیره، ﻣﺤﺴﻦ ﺳیﻔی ﻋﻀﻮ هیاتمدیره و مهندس ﻫﺎﺩی ﺁﻗﺎﺑﺎﺑﺎیی ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺳﺮﻣﺎیﻪﮔﺬﺍﺭی ﻭ ﺍﻣﻮﺭ ﺷﺮکتهای ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍن و همچنین سید ﻣﺤﻤﺪﻣﻬﺪی ﺑﻬﺸﺘیﻧﮋﺍﺩ ﻣﺪیﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ ﻭ ﺍﻋﻀﺎی هیاتمدیره ﻭ ﻣﻌﺎﻭﻧﺎﻥ ﺍیﻦ ﺷﺮکﺖ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺷﺪ.
دکتر سید ضیاء ایمانی، ﻣﺪیﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺍیﻦ ﻧﺸﺴﺖ ﺑﺎ ﺗﺎکیﺪ ﺑﺮ حمایت همهجانبه این بانک از بیمه سرمد گفت: مدیران و کارکنان بیمه سرمد باید از این حمایت به خوبی بهره ببرند و با تلاش مضاعف، جایگاه شرکت را در صنعت بیمه کشور ارتقا دهند.
وی افزود: ارتقای رتبه توانگری مالی و جلب حداکثری رضایت بیمهگذاران و مشتریان، به ویژه کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات ایران به عنوان سهامدار اصلی باید با جدیت پیگیری شود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران تاکید کرد: ﺣﻤﺎیﺖ ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺷﺮکﺖﻫﺎی ﺯیﺮﻣﺠﻤﻮﻋﻪ، ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺑیﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣیﺭﻭﺩ ﺑﺎ استقرار هیاتمدیره و تیم مدیریتی جدید در بیمه سرمد، یکی ﺍﺯ ﻣﻬﻤﺘﺮیﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪﻫﺎی کﺎﺭکﻨﺎﻥ ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ و بیمهگذاران بزرگ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺑیﻤﻪهای ﺩﺭﻣﺎﻥ به بهترین شکل برطرف شود.
دکتر ایمانی تصریح کرد: بیمه سرمد، پشتوانه بزرگی همچون بانک صادرات ایران دارد و ما در مجموعه بانک در صورت نیاز آماده کمک هستیم و انتظار داریم شاهد عملکرد مثبت این شرکت باشیم و سرمد را در جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه ببینیم.
وی همچنین دو ماموریت ویژه بیمه سرمد در دوران جدید را برشمرد و گفت: سودآوری، باید یکی از مهمترین اهداف بیمه سرمد در سالهای آتی باشد، اما مهمتر از این هدف، خدمترسانی مطلوب به بیمهگذاران در بانک صادرات ایران و مشتریان و بیمهگذاران است که بتواند دغدغه همه آنها را برطرف کند و رضایت حداکثریشان را جلب کند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران، همچنین بر توجه به حوزه نوآوری تاکید کرد و گفت: تیم جدید مدیریتی بیمه سرمد باید نوآوری و تحول سازمانی را در دستور کار خود قرار دهد.
دکتر ایمانی همچنین ﺩﺭ ﺍیﻦ ﻧﺸﺴﺖ، ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﺕ ﻻﺯﻡ را ﺑﺮﺍی ﻋﻤﻠیﺎﺗی ﺷﺪﻥ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺣﻖﺑیﻤﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩﺑﺪﻫکﺎﺭ، ﺑیﻤﻪ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺍﻣﺎﻧﺎﺕ، ﺑﺎﺯﻧﮕﺮی ﺩﺭ ﻓﺮﺍﻧﺸیﺰ ﺑیﻤﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥ و ﻫﻤکﺎﺭی ﺑیﺸﺘﺮ بانک صادرات ایران با ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ صادر کرد.
طراحی محصولات مشترک با همکاری بانک صادرات و بیمه سرمد
یﺎﺳﺮ ﻣﺮﺍﺩی، ﺭﺋیﺲ هیاتمدیره ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ نیز ﺩﺭ ﺍیﻦ ﻧﺸﺴﺖ، بر حمایت ﺍیﻦ ﺑﺎﻧک ﺍﺯ ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ تاکید کرد و گفت: حمایت ما از بیمه سرمد، یکی از ﻣﻬﻤﺘﺮیﻦ ﻧﻘاط ﻗﻮﺕ این ﺷﺮکﺖ است و انتظار داریم با حضور هیاتمدیره جدید، شاهد تحولات مثبت باشیم.
وی افزود: بیمه سرمد باید از ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎﻧک صادرات ایران ﺑﺮﺍی ﺍﻓﺰﺍیﺶ ﺗﻮﺍﻧﻤﻨﺪی و سهم از بازار بیمه بهره ببرد و گامهای محکمتری بردارد.
ﺭﺋیﺲ هیاتمدیره ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﻫﻤیﺖ ﺗﻘﻮیﺖ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ بیمه سرمد ﺑﺎ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﻃﺮﺡ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، ﺑﺎﻧکﺪﺍﺭی ﺟﺎﻣﻊ ﻭ همچنین ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ، ﺑﺮﺍی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭیﺎﺑی ﻭ ﺍﺭﺍئه ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺟﺪیﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﺎﻧکی ﻭ ﺗﺴﻬیﻼﺗی و محصولات ﺗﺮکیﺒی ﺑﺎﻧکی ﻭ ﺑیﻤﻪﺍی، ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﺍﻫکﺎﺭﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍی ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻇﺮﻓیﺖ ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ کﻪ ﻣیﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑیﺶ ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔیﺮﺩ.
وی تصریح کرد: ﺑﺎیﺪ ﺑﺮﺍی ﻫﻢﺍﻓﺰﺍیی ﺑیﺸﺘﺮ ﺑﺎ ﺑﺎﻧک، ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﺸﺘﺮک ﺑﺎﻧکی و ﺑیﻤﻪﺍی ﺗﻌﺮیﻒ ﺷﻮﺩ.
مرادی در پایان گفت: ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ ﺑﺮﺍی ﺍﺭﺗﻘﺎی ﺟﺎیﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩ، ﺑﺎیﺪ ایجاد ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺗﻨﮕﺎﺗﻨﮓ با مشتریان بانک را در دستور کار خود قرار دهد.
نقش بیمه سرمد در اکوسیستم بانک صادرات ایران
ﻣﺤﺴﻦ ﺳیﻔی، ﻋﻀﻮ هیاتمدیره ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺍیﻦ ﻧﺸﺴﺖ، ﺿﻤﻦ ﻗﺪﺭﺩﺍﻧی ﺍﺯ ﺯﺣﻤﺎﺕ مدیران پیشین بیمه سرمد گفت: این شرکت ﺑﺮﺍی کﺎﻫﺶ ﺑﻬﺎی ﺗﻤﺎﻡﺷﺪﻩ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑیﻤﻪﺍی، ﺑﺎیﺪ ﺭﺍﻫکﺎﺭﻫﺎی جدیدی ﺍﺭﺍﺋﻪ کند و در این مسیر، توجه به حوزه ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ را در دستور کار قرار دهد.
ﻭی با اشاره به افزایش سرعت و نوآوری در فضای رقابت دیجیتال، تاکید کرد: ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ، ﺑﺨﺸی ﺍﺯ ﺍکﻮﺳیﺴﺘﻢ ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎ ﺑیﻦ ﺍکﻮﺳیﺴﺘﻢ ﺑﺎﻧکﻫﺎ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﺯیﺮﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﺎ یکﺪیﮕﺮ ﺍﺳﺖ. ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ ﺑﺎیﺪ ﻧﻘﺶ ﭘﺮﺭﻧﮓﺗﺮی ﺩﺭ ﺍیﻦ ﺍکﻮﺳیﺴﺘﻢ ﺭﻗﺎﺑﺘی ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ و ﺳﻬﻢ ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭ ﺍیﻦ ﺯﻣیﻨﻪ ﺑﺴیﺎﺭ ﺍﻫﻤیﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ این شرکت ﺑﺎیﺪ ﺩﺭ ﭘﻠﺘﻔﺮﻡﻫﺎی ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ نقش و ﺣﻀﻮﺭ ﭘﺮ ﻗﺪﺭﺗی ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.
ﺳیﻔی ﻋﺪﻡ ﺁﺷﻨﺎیی ﺑﺨﺶ ﻋﻤﺪﻩﺍی ﺍﺯ ﺟﺎﻣﻌﻪ را ﺑﺎ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ، یکی ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩ مهمی دانست که باید به آن توجه شد. او گفت: یکی ﺍﺯ ﭼﺎﻟﺶﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺍیﻦ ﺍﺳﺖ کﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ کﺎﻓی ﺑﺎ ﻓﺮﻫﻨﮓ بیمه ﺁﺷﻨﺎ ﻧیﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺍیﻦ ﻣیﺎﻥ، ﺑﺎ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ ﻧیﺰ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺁﺷﻨﺎیی ندارند و باید از ﻓﻀﺎی ﺭﺳﺎﻧﻪﺍی ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍی معرفی خدمات شرکت استفاده شود.
ﻋﻀﻮ هیاتمدیره ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﻇﺮﻓیﺖ ﻭ ﭘﺘﺎﻧﺴیﻞﻫﺎی ﻣﻄﻠﻮﺏ ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ، ﮔﻔﺖ: ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺑﺮﺧی ﻧﺌﻮﺑﺎﻧکﻫﺎ کﻪ ﺑﺮﺍی ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﺧﺎﺹ، ﺗﻼﺵﻫﺎی ﻭیﮋﻩﺍی ﺭﺍ ﺁﻏﺎﺯ کﺮﺩﻩﺍﻧﺪ، ﺑﺎیﺪ ﺍﺯ ﻇﺮﻓیﺖﻫﺎی ﻓﻨی ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺑﺮﺍی ﻣﺸﺘﺮیﺎﻥ ﺧﺎﺹ، استفاده کرد و ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺟﺪیﺪی ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻟکﺘﺮﻭﻧیک ﻃﺮﺍﺣی ﺷﻮﺩ.
اهمیت راهبردی بیمه سرمد برای بانک صادرات ایران
مهندس هادی آقابابایی، ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺳﺮﻣﺎیﻪﮔﺬﺍﺭی ﻭ ﺍﻣﻮﺭ ﺷﺮکﺖﻫﺎی ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﺑیﺎﻥ ﺍیﻨکﻪ ﺷﺮکﺖﻫﺎی ﺯیﺮﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ، ﺍﻫﻤیﺖ ﺭﺍﻫﺒﺮﺩی ﺑﺮﺍی ﺑﺎﻧک ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﺍﺯ ﺯﺣﻤﺎﺕ کﺎﺩﺭ ﻣﺪیﺮیﺘی ﭘیﺸیﻦ ﺍیﻦ ﺷﺮکﺖ ﻗﺪﺭﺩﺍﻧی کرد و گفت: ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭیﺰیﻫﺎی ﻫیاتﻣﺪیﺮﻩ ﺟﺪیﺪ، در ﺳﻪ ﺳﺎﻝ ﺁیﻨﺪﻩ ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ ﺑﻪ ﺟﺎیﮕﺎﻩ ﻭﺍﻗﻌی ﺧﻮﺩ ﺩﺳﺖ پیدا خواهد کرد.
مهندس ﺁﻗﺎﺑﺎﺑﺎیی تاکید کرد: ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ ﺣﻤﺎیﺖ ﺧﻮﺍﻫﺪ کﺮﺩ ﻭ ﺑﻪﺻﻮﺭﺕ ﺗﻤﺎﻡﻭﻗﺖ ﺩﺭ کﻨﺎﺭ ﺍیﻦ ﺷﺮکﺖ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺍیﺴﺘﺎﺩ.
ﻭی ﺑﺎ اشاره به لزوم ارتباط هرچه بیشتر بیمه سرمد با بیمه مرکزی گفت: ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍیﺶ ﺳﺮﻣﺎیﻪ ﻭ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﺩن سطح ﺗﻮﺍﻧﮕﺮی ﻣﺎﻟی، ﺍیﻦ ﺷﺮکﺖ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺭﺗﺒﻪ ﻭ ﺳﻮﺩﺁﻭﺭی ﺑﻪ ﺷﺮﺍیﻂ ﺑﻬﺘﺮی ﺩﺳﺖ پیدا میکند.
نوید بهشتینژاد برای افزایش سرمایه
ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻬﺪی ﺑﻬﺸﺘیﻧﮋﺍﺩ، ﻣﺪیﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ نیز ﺩﺭ ﺍیﻦ ﻧﺸﺴﺖ، با ارائه برنامهها و راهکاری تیم مدیریتی جدید برای افزایش سهم از بازار و سودآوری شرکت، گفت: نقش حمایتی ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﻭ ﺗﻘﻮیﺖ ﻫﻤکﺎﺭی بیمه سرمد با بانک، تاثیر مهمی در بهبود عملکرد شرکت دارد.
مدیرعامل بیمه سرمد ﮔﻔﺖ: ﺗﻮﺍﻧﮕﺮی ﻣﺎﻟی، ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻬﻤﺘﺮیﻦ شاخص ﻓﻌﺎﻟیﺖ ﺷﺮکﺖﻫﺎی ﺑیﻤﻪ، ﻧﻘﺶ ﺍﺳﺎﺳی در ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﻌﺎﻟیﺖﻫﺎ ﻭ ﺳﻮﺩﺁﻭﺭی ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺗﻼﺵ ﻫﺴﺘیﻢ ﺑﺎ ﻋﻤﻠیﺎﺗی کﺮﺩﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی تیم جدید ﻭ ﺍﻓﺰﺍیﺶ ﺳﺮﻣﺎیﻪ ﺷﺮکﺖ ﺗﺎ هزار ﻣیﻠیﺎﺭﺩ ﺗﻮﻣﺎﻥ، ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺳﻮﺩﺁﻭﺭی حرکت کنیم.
ﻭی با اشاره به ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺭﺍﻫﺒﺮﺩی ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی ﻋﻤﻠیﺎﺗی بیمه سرمد در سال 1401 ﮔﻔﺖ: هدف راهبردی ما در حوزه مالی، افزایش سرمایه هزار میلیارد تومانی است و در کنار آن، ﺭﺍﻩﺍﻧﺪﺍﺯی ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺗﺤﻠیﻞ ﻋﻤﻠکﺮﺩ ﺷﻌﺐ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺳﻮﺩ ﻋﻤﻠیﺎﺗی ﻭ ﻫﻤﭽﻨیﻦ کﺴﺐ ﺳﻄﺢ یک ﺗﻮﺍﻧﮕﺮی ﻣﺎﻟی را ﺑﺎ ﺟﺪیﺖ ﺩﻧﺒﺎﻝ میکنیم.
بهشتینژاد به ﻣﺪیﺮیﺖ ﻧﻘﺪیﻨﮕی در بیمه سرمد نیز تاکید کرد و گفت: ﺑﺎ ﺭﺍﻩﺍﻧﺪﺍﺯی ﺻﻨﺪﻭﻕﻫﺎی ﺧﺴﺎﺭﺕ ﺍﺳﺘﺎﻧی ﻭ ﺑﻬیﻨﻪﺳﺎﺯی ﭘﺮﺗﻔﻮی ﺑﻮﺭﺳی ﻭ ﻫﻤﭽﻨیﻦ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻇﺮﻓیﺖ ﺑﺎﻧک ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍیﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺑﺨﺶﻫﺎی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧی ﻭ ﻃﺮﺡﻫﺎی ﻣﺸﺎﺭکﺘی، اهداف دیگر خود را در حوزه مالی پیگیری میکنیم.
مدیرعامل بیمه سرمد همچنین اهداف بیمه سرمد در حوزه ﻣﺸﺘﺮیﻣﺪﺍﺭی، ﺭﺷﺪ ﻭ ﻧﻮﺁﻭﺭی، ﻓﺮﺁیﻨﺪﻫﺎی ﺩﺍﺧﻠی ﻭ کسبوکار و ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺭﺍ ﺗﺸﺮیﺢ کﺮﺩ ﻭ ﺍﻓﺰﻭﺩ: ﺭﺍﻩﺍﻧﺪﺍﺯی طرح ﻋﺎﺑﺮ ﺑیﻤﻪ، ﺗﻮﺟﻪ ﻭیﮋﻩ ﺑﻪ ﺗﺤﻘیﻖ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ، ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑیﻤﻪﮔﺮی ﺑﺎ ﻣﺤﻮﺭیﺖ ﺗﺤﻮﻝ دیﺠیﺘﺎﻝ، ﺭﺍﻩﺍﻧﺪﺍﺯی ﺍﻣﻀﺎی ﺩیﺠیﺘﺎﻝ ﺑﺮﺍی ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﺧﺴﺎﺭﺕ، ﺍﺻﻼﺡ ﺗﺮکیﺐ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧی ﻭ ﭼﺎﺑکﺳﺎﺯی ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ، ﺣﺬﻑ ﭘﺮﺗﻔﻮﻫﺎی کﻼﻥ ﺯیﺎﻥﺩﻩ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺩﺭﻣﺎﻥ (ﻧﺴﺨﻪﭼی)، ﺍﺯ برنامههای ما در سال آینده است.