بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

جشنواره عید تا عید به مناسبت دهه امامت و ولایت از ۱۶ تیر (عید سعید قربان) تا ۲۷ تیر (عید سعید غدیرخم) برگزار می‌شود.
عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه از نظر ارائه خدمات و محصولات متنوع و پاسخگویی به ذی‌نفعان، جزو بانک‌های سرآمد کشور به‌شمار می‌رود و سال‌های متمادی رتبه اول مشتری‌مداری را در کشور کسب کرده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

در نخستین روز از هفته تأمین‌اجتماعی صورت گرفت:

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی با امام خمینی (ره)

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نخستین روز از هفته تأمین‌اجتماعی – 20 تا 26 تیر ماه – به همراه جمعی از مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
احمد بهاروندی با اشاره به آغاز دومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه نیک‌آفرین، بر ترویج فرهنگ سخاوت و بخشندگی در جامعه تاکید کرد و قرض‌الحسنه را یک الگوی مهم در سبک زندگی ایرانی - اسلامی دانست.
معاون برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت امور شعب و مناطق مطرح کرد:

جهش چشمگیر شاخص‌های عملکردی بانک سینا در پایان سال 1400

معاون برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت أمور شعب و مناطق بانک سینا، از جهش چشمگیر شاخص‌های عملکردی این بانک طی سال 1400 در مقایسه با دو سال قبل از آن خبر داد.
از چند روز گذشته با دستور پلیس فتا حساب بانکی مشکوک به خرید و فروش رمزارز و پولشویی مسدود شده و با شناسایی برخی از اخلالگران بازار ارز تمام حساب‌های بانکی آنها مسدود شده است.
دردوران سربازی برای کنکور درس خواند ودرست در زمانی که دانشکده اموراقتصادی تاسیس و در رشته‌های مدیریت بانکداری، مدیریت بیمه و گمرگ و مالیات، بورسیه وزارت دارایی را ارایه می‌کرد موفق به کسب بورسیه وزارت دارایی شد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: بعضی ها می گویند می خواستیم استخدام شویم اگر مجلس طرحی دارد یا در جای دیگری طرحی بهتر از این طرح وجود دارد ما بدمان نمی آید همکار عزیزمان با انگیزه بهتر در یک جای بهتری حضور داشته باشد.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اراده سیاسی دو کشور ایران و روسیه برای توسعه روابط اقتصادی گفت: در حال حاضر ظرفیت های بسیار خوب اقتصادی بین دو کشور مهیاست و فعالان اقتصادی دو کشور نتایج تفاهمات پولی و بانکی انجام شده را خواهند دید.
مجمع عمومی عادی سالیانه پست‌بانک‌ایران با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی و نمایندگان دولت، سهام عدالت، سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره این بانک، بازرس و حسابرس قانونی و همچنین نمایندگان و وکلای سهامداران، صبح شنبه ۱۸ تیرماه سال جاری برگزار و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ به تایید مجمع رسید.