بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

تبلیغات بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به مشتریان حقیقی، در چند ماه اخیر بسیار افزایش یافته است. چندین بانک معروف، مدعی شده‌اند که امکان ارائه تسهیلات وام به مشتریان حقیقی خود، یعنی مردم عادی، با شرایط بسیار مطلوب و ارقام میلیارد ریالی را فراهم کرده‌اند.
در رویداد معرفی دستاورد‌های شبکه بانکی کشور انجام شد:

تقدیر از بانک تجارت به‌ عنوان حامی شرکت‌های دانش بنیان

رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار و از بانک تجارت به‌ عنوان حامی شرکت‌های دانش بنیان تقدیر شد.
بر اساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی؛

بانک ملت برترین بانک کشور شد

بانک ملت بر اساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی رتبه نخست را در بین بانک ها و موسسات اعتباری در شاخص فروش از آن خود کرد.
در نشست مشترک انبوه سازان با هیات مدیره بانک مسکن تشریح شد؛

بسته حمایتی جدید بانک مسکن برای انبوه سازان

همزمان با هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک مسکن، جلسه مشترک انبوه سازان حوزه صنعتی سازی مسکن با هیات مدیره بانک مسکن با هدف حمایت از تولید کنندگان بخش مسکن و استماع نظرات انبوه سازان در خصوص انتظارات اعتباری آنها از شبکه بانکی، برگزار شد.
مصوبه‌ای برای شفافیت فعالیت ‌بانک ها

ممنوعیت مشارکت موسسات اعتباری در تاسیس نهادهای مالی

نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان در بند (ث) ماده ۹ این لایحه مشارکت مؤسسات اعتباری و شرکت‌های تابعه آن‌ها در تأسیس نهادهای مالی بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی ممنوع اعلام کردند.
سازمان تامین‌ اجتماعی اعلام کرد: کارکنان بیمه‌شده بیمارستان گاندی تا زمان ایمن‌سازی و آغاز فعالیت مجدد این بیمارستان، می‌توانند در صورت عدم اشتغال به علت این حادثه، مقرری بیمه بیکاری دریافت کنند.
در معاملات امروز، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به 42 هزار و 921 تومان معامله می‌شود و قیمت هر اسکناس یورو نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 603 تومان رسیده است.