بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا آخرین آمار از حراج شمش های طلا را که در ۵ مرحله برگزار شده بود، ارائه کرد و گفت: فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز تاثیر خوبی بر بازار طلا و ارز داشت.
مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند به صورت غیرحضوری و یا از طریق مراجعه به شعب این بانک، نسبت به وکالتی کردن حساب‌های خود اقدام و در طرح عرضه مازاد خودروهای وارداتی شرکت کنند.
گزارشی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه پوشش بیمه‌ای؛

افزایش 2 میلیون نفری بیمه‌‌شدگان جدید با ماهیت اختیاری از سال 1400 تا آذر 1402

با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در دولت سیزدهم؛ از سال 1400 تا آذر ماه سال جاری در مجموع بالغ بر تعداد 2 میلیون قرارداد جدید بیمه‌ای با ماهیت اختیاری منعقد شد.
در راستای استراتژی توسعه ای بیمه پاسارگاد در حوزه آموزش، مناطق مختلف به صورت دوره ای جهت بروز رسانی دانش حرفه ای تیم فروش خود جلسات آموزشی با حضور مدیران و همکاران مناطق و ستاد برگزار می کنند.
​بانک شهر به عنوان موفق ترین بانک خصوصی در حوزه ارزی، طی ۲ سال اخیر توانسته نقش تاثیرگذار و سهم بزرگی در رفع نیازهای ارزی مشتریان شبکه بانکی ایفا کرده و رتبه دوم این حوزه در میان تمامی بانک های کشور را از آن خود کند.
بانک توسعه تعاون در مسیر واقعی حمایت از تولید در مدت کمتر از یک سال یکی از مصوبات مهم سفر دولت به استان بوشهر را با سرمایه گذاری 1200 میلیارد ریال و تسهیلات 600 میلیارد ریالی بخش ثابت از منابع داخلی بانک با اشتغال زایی 38 نفر عملیاتی نمود و آمیزه ای از سرعت و کیفیت را در ارائه خدمات بانک متبلور نمود.
در همایش سالانه معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال و با حضور مدیرعامل و قائم مقام مدیرعامل بانک سپه از سه محصول فناورانه این بانک رونمایی شد.
در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲ نسبت به انتقال سپرده‌ها، دارایی ها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران اقدام کرد و در کمترین زمان این فرآیند با موفقیت به اتمام رسید.
بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد:

عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ سود ۳۰ درصد در شعب بانک تجارت

بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی، شعب بانک تجارت عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ سود علی‌الحساب ۳۰ درصد سالانه با امکان بازخرید قبل از سررسید با نرخ ۱۲ درصد سالانه را به متقاضیان، آغاز کرد.
در راستای خدمت رسانی و تکریم مشتریان:

افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر لرستان

دکتر آقادادی مدیر عامل بیمه کوثر و هیئت همراه برای ارزیابی و رصد عملکرد سرپرستی و همچنین افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر، در استان لرستان حضور یافت.