بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از کارهای انجام شده توسط بانک مرکزی افزایش حجم تسهیلات‌دهی در رابطه با مسکن، فرزندآوری و ازدواج نسبت به گذشته است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: با کمک دولت و مجلس بدهی ۸۸ هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به بانک رفاه که از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ ایجاد شده بود تسویه شد که اتفاق مهم و بسیار بزرگی است.
مشاور مدیر عامل و مدیر کل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) قم:

چابک‌تر شدن سازمان نقش مؤثری در تحول خدمت‌رسانی به مردم دارد

علی محمودی مشاور مدیرعامل و مدیر کل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) و دیدار با مدیران تأمین‌اجتماعی استان قم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان اولین خریدار خدمات درمان در کشور و دومین تولید‌کننده عمده خدمات سلامت، می‌تواند نقش مؤثری در حذف فرایندهای غیر ضروری و روان‌تر شدن خدمت رسانی به مردم ایفا نماید و به همین دلیل مدیرعامل سازمان بر تفویض اختیار حداکثری به استان‌ها تاکید دارد.
بانک سینا به منظور حمایت از مستاجران و اقشار کم‌درآمد، از تیرماه سال جاری تا پایان مرداد ماه 1401 تعداد دو هزار و 372 فقره وام کمک ودیعه مسکن به مبلغ یک هزار و 271 میلیارد ریال به واجدین شرایط پرداخت کرده است.
سومین «میزگرد پاسخگویی» هفته دولت در بانک دی به منظور پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان با حضور علیرضا قیطاسی مدیرعامل، سید محمود احمدی رئیس و امیرعباس هاشمی نژاد نایب رئیس هیات مدیره بانک برگزار شد.
همزمان با شانزدهمین سفر استانی مدیرعامل صورت گرفت؛

افتتاح پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی رفسنجان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در شانزدهمین سفر استانی، وارد کرمان شد و پس از قرائت فاتحه بر مزار شهید سرافراز سرلشگر قاسم سلیمانی و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، برای افتتاح پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی رفسنجان، عازم این شهرستان شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازمند اتفاقات مثبتی در اقتصاد کشور هستیم که بهره گیری از ظرفیت های دانش بنیان ها با حمایت دولت می تواند زمینه ساز آن باشد، گفت: سهم دانش بنیان ها در اقتصاد ملی بسیار پایین است اما امیدواریم با اتفاق امروز در بانک ملی ایران و راه اندازی مرکز نوآوری فینوداد، شاهد افزایش این سهم باشیم.
دکتر فرزین در آیین افتتاح مرکز نوآوری بانک ملی ایران:

اکوسیستم دانش بنیان و نوآوری، پنجره جدید بانک ملی در سیستم بانکی

مدیرعامل بانک ملی ایران در آیین افتتاح مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد) همزمان با آغازین روز از هفته دولت گفت: راه اندازی فینوداد برای توسعه فعالیت های دانش بنیانی در کشور، قصد ملی ماست و با ورود اکوسیستم دانش بنیان‌و نوآوری به بانک ملی ایران، به سراغ بانکداری لنچر خواهیم رفت.
دکتر مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز پزشک با همراهی مدیرکل درمان استان تهران، با جمعی از پزشکان شاغل در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در استان تهران، دیدار و ضمن تبریک روز پزشک به همه پزشکان شاغل در بخش درمان این سازمان، از خدمات آنان تجلیل کرد.