بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز، چهارشنبه (۹ شهریور)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۲۲ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
نخستین رویداد نشست های گفتگومحور «کوپ تد» با حضور معاونین وزیر کار و کشور و نیز سخنرانی مدیرعامل بیمه تعاون برگزار شد.
به مناسبت هفته دولت و به منظور تشریح عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و اعلام برنامه‌های آتی، نشست خبری مدیرعامل این بانک با اصحاب رسانه برگزار و در پایان این رویداد از پوستر جشنواره ملی فرهنگی-هنری قرض الحسنه نیز رونمایی شد.
بانک اقتصادنوین با هدف بهبود رابطه کاربری، اپلیکیشن «همراه‌نوین» را به‌روزرسانی کرد و امکانات جدیدی را در دسترس مشتریان خود قرار داد.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ضمن تاکید بر لزوم پایبندی بانک‌ها در پرداخت سود علی الحساب به سپرده‌ها از معرفی مدیران متخلف به هیئت انتظامی بانک‌ها خبر داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی و دومین همایش بانکداری اسلامی در بانک مرکزی گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین بانک کشور باید در اجرایی کردن اهداف نظام جمهوری اسلامی در بانکداری بدون ربا پیشتاز باشد.
بخش عمده طلاجات خوداظهار شده از اموال مکشوفه صندوق های مورد سرقت شعبه دانشگاه بانک ملی ایران تحت نظارت مرجع قضایی به صاحبان آنها تحویل شد. شناسایی و رفع تعارض و تشخیص نهایی الباقی نیز تحت نظر مقام قضایی در جریان قرار دارد
سهراب صادقی با اشاره به استقبال خوب مشتریان از دومین دوره برگزاری جشنواره نیک آفرین گفت: با توجه به تجربه نخستین دوره برگزاری جشنواره نیک آفرین، دومین دوره این جشنواره نیز با استقبال مشتریان روبه رو شده است.
طرح صنایع نیما تهویه مطبوع که از سوی بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، استاندار، معاونان استاندار، مدیر کل سازمان صمت، چند تن از نمایندگان مجلس و مدیریت بانک صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسؤلان استانی افتتاح شد.
قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز ۸ شهریور ۱۴۰۱ کاهش یافت و قیمت سکه امامی در بازار به ۱۳ میلیون و ۶۴۶ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان رسید.