بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

طی مراسمی با حضور تعداد کثیری از مدیران بانک پارسیان، روز پنج‌شنبه 10 شهریورماه، کاروان خدمت‌رسانی اربعین این بانک باهدف ارائه خدمات بانکی شبانه‌روزی و افزایش رفاه زائران کربلای معلی، برای اعزام به مناطق مرزی، بدرقه شد.
همزمان با آغاز هفته بانکداری اسلامی دکتر بهزاد شیری مدیرعامل به اتفاق اعضای هیات مدیره و هیات همراه به منظور بررسی وضعیت منابع، مصارف، مطالبات ، پتانسیل، سرمایه‌گذاری، توسعه اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار روستایی و نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی،بازدید از طرح های تسهیلاتی و دیدار با همکاران و شرکت در جلسه شورای اداری در روز چهار شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ به استان هرمزگان سفر کرد.
با ثبت رشد ۶۵ درصدی پرتفوی؛

بیمه سرمد هزار میلیاردی شد

حق بیمه تولیدی بیمه سرمد با گذشت پنج ماه از سال ۱۴۰۱ از مرز هزار میلیارد تومان گذشت.

در هفته دولت با حضور فریدون رشیدی عضو هیئت‌مدیره و معاون اعتبارات و وصول مطالبات بانک دی و علی محمد زنگانه استاندار گلستان، کارخانه ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال که توسط این بانک تامین مالی شده است، افتتاح شد.
دکتر فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان اصفهان به همراه اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و مدیران ارشد این بانک در راستای بررسی تقویت و توسعه روابط و همکاری های دو جانبه و چند جانبه در نشست مشترک با هیات نمایندگان و اعضای منتخب اتاق بازرگانی اصفهان شرکت کرد.
سرپرستان جدید معاونت شعب، مدیریت امور سرمایه انسانی، مدیریت امور املاک بانک دی معرفی شدند.
متقاضیان خرید ارز ویژه اربعین باید در هنگام مراجعه به یکی از عاملان فروش ارز اربعین، سه مدرک متعلق به خود یعنی؛ اصل کارت ملی، کارت بانکی و شماره تلفن همراه (هر سه الزاما به نام خود شخص زائر) را همراه داشته باشند.
بانک مرکزی در واکنش به شبهه‌افکنی اخیر اصلاح‌طلبان درباره کاهش ۲۰ درصدی تورم و ادعای اشتباه بودن آمار رئیس جمهور اعلام کرد:آمار رئیس جمهور از کاهش تورم کاملاً صحیح است؛منتقدان پاسخ به انتقادی را که امروز وارد می‌کنند، باید در زمستان ۹۷ جست‌وجو کنند.
در راستای گرامیداشت هفته دولت و در تداوم پیشبرد سیاست‌ها و رویکردهای مشتری‌محوری و با هدف تسهیل در ارائه مشاوره‌ها و پاسخ‌های لازم به درخواست‌های مشتریان بانک رفاه کارگران، "میز خدمت" در تمامی شعب این بانک دایر شد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک رفاه کارگران برگزار شد و صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1400 این بانک مورد تایید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.
همزمان با روز و آغاز هفته بانکداری اسلامی دکتر بهزاد شیری مدیرعامل به اتفاق اعضای هیات مدیره و هیات همراه به منظور بررسی وضعیت منابع، مصارف، مطالبات ، پتانسیل، سرمایه‌گذاری، توسعه اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار روستایی و نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی،بازدید از طرح های تسهیلاتی و دیدار با همکاران و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری در روز چهار شنبه ۹شهریور ۱۴۰۱ به استان هرمزگان سفر کرد.
دکتر فرزین به همراه مدیران ارشد بانک ملی ایران در جریان برگزاری هم اندیشی و نشست صمیمی با کارکنان اداره امور شعب استان اصفهان بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان تاکید کرد و از همکاران خواست تا در تولید محصولات و خدمات جدید براساس نیاز مشتریان در سال جاری بانک را یاری کنند.
در نشست خبری مدیرعامل بانک مسکن با اصحاب رسانه مطرح شد:

جهش سرعت ساخت مسکن در دولت مردم

همزمان با گرامیداشت هفته دولت نشست خبری مدیرعامل بانک مسکن با اصحاب رسانه برگزار شد.