بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مراسم امضای تفاهم‌نامه پست بانک ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور دکتر عباسی شاهکوه معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی و دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران برگزار شد.
بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد در راستای ارج‌ نهادن و ترویج رویداد بزرگ راهپیمایی اربعین، مسابقه بزرگ «عکس اربعین» را برگزار می کنند.
به منظور تسهیل سفر زائران کربلای معلی صورت گرفت

فروش دینار عراق در ۱۷ شعبه بانک تجارت تهران

علاوه بر ۱۰۶ واحد ارزی و شعب ارزی ریال، بانک تجارت در سراسر کشور، ۱۷ واحد ارزی و شعبه جدید این بانک در تهران آماده فروش دینار عراقی به زائران کربلای معلی هستند.
سعید منزوی زاده با اشاره به ارائه انواع خدمات بانک ملی ایران در این شرکت، گفت: حمایت ها و کمک های گسترده بانک‌ها به ویژه بانک ملی ایران به این شرکت موجب شده شاهد افزایش ظرفیت تولید باشیم.
مدیر امور بانکداری بانک سینا گفت: در چارچوب امضای تفاهم‌نامه با بنیاد علوی و با هدف کمک به ایجاد و تثبیت اشتغال پایدار و همچنین تامین مایحتاج ضروری هموطنان در مناطق محروم، این بانک طرح سخاوت را با هدف پرداخت وام قرض‌الحسنه در محل اجرایی کرده است.
بانک آینده با هدف رفاه حال زائران اربعین حسینی، هم‌راستا با شبکه بانکی کشور، امکانات لازم را برای ارائه هر چه مطلوب‌تر خدمات بانکی به مردم عزیز و زوار محترم شرکت‌کننده در مراسم راه‌پیمایی اربعین، فراهم ساخته است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بیست و یکمین سفر استانی خود به استان اصفهان از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی خمینی‌شهر، زرین‌شهر و شرکت ذوب آهن اصفهان بازدید و با نمایندگان مردم این شهرها در مجلس شورای اسلامی و همکاران بیمه‌ای و درمانی و همچنین مدیران و کارکنان شرکت ذوب آهن ملاقات کرد.
علاوه بر ۱۰۶ واحد ارزی و شعب ارزی ریال، بانک تجارت در سراسر کشور، ۱۷ واحد ارزی و شعبه جدید این بانک در تهران آماده فروش دینار عراقی به زائران کربلای معلی هستند.
شرکت بیمه «ما» (سهامی عام) در راستای تحقق و تبیین استراتژی اصلی خود مبنی بر پرداخت به موقع و دقیق خسارت مشتریان؛ طی این هفته فقط در یک پرونده مربوط به بیمه بدنه اتومبیل، نزدیک به ۱۶ میلیارد ریال خسارت به یکی از مشتریان بیمه «ما» پرداخت کرد.
شعبه مدیریت شعب غرب استان تهران واقع در شهرستان بهارستان با حضور بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران ، نوحی فرماندار شهرستان مذکور و جمعی از مدیران ستادی و اجرایی و مسئولان محلی صبح پنجشنبه ۱۷ شهریور ماه افتتاح شد.