دیدار صمیمی مدیرعامل بانک کارآفرین با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات

دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، به مناسبت۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دیداری صمیمانه با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات از زحمات آنان تقدیر کرد.
تصویر دیدار صمیمی مدیرعامل بانک کارآفرین با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات

به گزارش سایت خبری پرسون، بهاروندی با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: نام گذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات، نشان دهنده اهمیت و نقش ارتباطات در دنیای امروز است. وسایل ارتباط جمعی نقش بی بدیلی را در دنیای امروز ایفا می‌کنند و اصولاً در فرایند توسعه به ویژه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... نقش تسهیل گری را ایفا می‌کنند و به همین دلیل حوزه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع رسانی نسبت به گذشته اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
بهاروندی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قدرت و نقش رسانه‌ها در جریان سازی رسانه‌ای تصریح کرد: رسانه‌ها در جوامع امروز بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند با بهره‌گیری از روش‌های مختلف مخاطب خود را متقاعد و با خود همراه کنند و در بسیاری از معادلات سیاسی، اجتماعی و... نقش بسیار موثری را ایفا کنند. جریان سازی رسانه‌ای همواره تخریبی و منفی نیست، بلکه در برخی موارد این جریان سازی به تشویق، تهییج و مشارکت مخاطبان در انجام امور مثبت و توسعه‌ای می‌انجامد.


بهاروندی با تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها تصریح کرد: روابط عمومی‌ها به‌عنوان چشم و گوش سازمان‌ها در بیان و انعکاس واقعیت‌ها و فعالیت‌ها عمل می‌کنند و در واقع به‌نوعی ویترین و پیشانی سازمان هستند. به تعبیر دیگر روابط عمومی‌ها وظیفه‌دارند چشم‌انداز، اهداف، اقدامات و عملکرد سازمان را به اطلاع ذی‌نفعان و آحاد مردم برسانند و همچنین این توانایی را داشته باشند تا انتقادات، نظرات و انتظارات درون و برون‌سازمانی را به‌طور صحیح و با رعایت امانت در اختیار مدیران ارشد قرار دهند تا در فرآیند تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری مورد توجه قرار گیرد.
بهاروندی همچنین تصریح کرد: روابط عمومی‌ها نقش بسیار زیادی در معرفی برند یک سازمان دارند و می‌توانند با معرفی کامل خدمات، محصولات و همچنین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان نقش خود را در این زمینه به‌خوبی ایفا کنند.
وی در پایان با تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران اداره روابط عمومی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق، کامل و همه‌جانبه توسط شما همکاران عزیز موجب خواهد شد تا برند بانک سبز کارآفرین که در شبکه بانکی و نزد مشتریان خود به خوش‌نامی، شفافیت، قانون‌مداری و...مطرح است، بیش از گذشته در جامعه شناخته و با توسعه فعالیت‌ها و ارائه خدمات به طیف وسیع‌تری از مردم نقش بیشتری را در شبکه بانکی ایفا کند.
شایان‌ذکر است در ابتدای این نشست صمیمی، میلاد حسینی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک، گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های این اداره در سال گذشته ارائه کرد و در پایان این نشست دکتر بهاروندی با اهدای لوح یاد بود از زحمات همکاران این اداره تقدیر به عمل آورد.

486388