بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

فناوری‌های مدرن، زندگی بشر را تغییر داده و موجب پیدایش نسلی از مشتریان در استفاده از انواع خدمات و محصولات از جمله در امور بانکی شده که نیازهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند. این نسل از مشتریان به واسطه ظهور پدیده‌هایی از جمله اینترنت، شبکه‌های پهن‌باند، شبکه‌های اجتماعی و راهکارهای پردازش داده، انتظارات بیشتری از بانک خود دارند و به دنبال راحتی، محصولات شخصی‌سازی شده و برطرف‌سازی انواع نیازهای روزانه خود هستند.
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به شناسایی ۲۵۹ منطقه کم برخوردار در پایتخت، گفت: با طرح بیمه رایگان سه دهک درآمدی پایین در این مناطق، ۱۷۶هزارنفر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و الان دیگر نباید هیچ فردی در تهران باشد که بیمه نداشته باشد.
با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعیت هلال‌احمر، آن‌دسته از امدادگران جمعیت هلال‌احمر که تحت پوشش بیمه اجتماعی نیستند، می‌توانند با پرداخت حق بیمه آنان از سوی جمعیت هلال‌احمر تحت پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرند.
معاونت سازمان و برنامه‌ریزی پست بانک ایران خبر داد؛

معافیت مالیاتی سرمایه گذاری اشخاص حقوقی در اوراق گواهی سپرده مدت‌دار

سود حاصل از سرمایه گذاری اشخاص حقوقی در اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری، معاف از مالیات است و تبصره (6) قانون بودجه سال 1401 مشمول این سرمایه‌گذاری نمی‌شود.
پس از اتمام فاز اول جشنواره با فام سخن بگو، در روز پنج شنبه 1401/05/06 مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره بزرگ ۸۰ میلیونی به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرامی فام و کانال آپارات پخش که جوایز آن در تاریخ 1401/06/16 به برندگان خوش شانس آن جناب آقای حسین محمدی زاده در شهرستان زرقان استان فارس و سرکار خانم سارا فرجی در شهرستان نور استان مازندران اعطا گردید.

طرح استخراج و دانه بندی منیزیت شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور واقع در شهرستان تفتان که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، با حضور معاون وزیر صمت، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری استان سیستان و بلوچستان، رییس سازمان صمت این استان، مدیر بانک صنعت و معدن استان و سایر مقامات استانی افتتاح شد.
مدیر امور شعب بانک ملی مازندران، گفت: مدیر امور شعب بانک ملی مازندران میزان معوقات بانکی در استان را حدود ۴۶ هزار میلیارد ریال در اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: این روند در پنج ماه به حدود ۶۷ هزار میلیارد ریال رسیده است که با رشد مواجه شده است.