بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت نخستین سال استقرار مدیریت جدید در این سازمان، در جلسه ویدئوکنفرانسی با مدیران بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی استان‌ها، با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردها و اقدامات صورت‌گرفته و امیدآفرینی در بین مخاطبان سازمان، اهمیت حضور میدانی مدیران در حوزه مأموریتی و تعامل با مردم و سایر نهادها را یادآور شد.
بیمه حوادث و مسئولیت که همواره به عنوان یکی از مطالبات یکهزار و ۲۰۰ ناجی غریق مستقر در سواحل مازندرانی خزر مطرح بود به گفته رئیس هیات غریق نجات و غواصی استان با وعده وزیر کشور و پیگیری اداره کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران محقق شده است.
دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با «عادل شهرزاد» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: اجرای برنامه‌های مسئولیت‌های اجتماعی، همواره مورد توجه مسئولان بانک است.
«جلیل تراهی» گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بنا دارد تا با کمک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۴۰۰ پنل خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت خود در روستاهای استان راه‌اندازی کند تا از این طریق برای آنان درآمد پایدار ایجاد نماید.
باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران در راستای اعطای امتیازات ویژه به اعضای برتر خود، با امضای قرارداد با شرکت سیستم گستر چیستا، امکان بهره مندی مشتریان برتر بانک را از خدمات این سامانه نظرسنجی با تخفیف 30 درصدی فراهم کرد.
در راستای فرهنگ سازی حضور در بین همکاران و نمایندگان شرکت ، حسن شریفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به همراه معاونین و مدیران ستادی به استان اردبیل سفر نمودند و در این سفر با مقامات استانی ، بیمه گزاران ، همکاران شعب و نمایندگان دیدار و گفتگو کردند.
سرپرست مدیریت امور بین‌الملل بانک سینا گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به زائران اربعین حسینی، شعب منتخب این بانک اقدام به فروش ارز اربعین به زائران و مسافران کربلای معلی می‌کنند.
بیمه رازی با معرفی بیمه تکمیلی حوادث مختص به زائرین حسینی اربعین، در هر لحظه از سفر تا پیش از خروج از مرز، به صورت حضوری و آنلاین امکان خرید بیمه عتبات را برای زوار مهیا کرد.