امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و سازمان ملی بهره‌وری

سازمان تأمین‌اجتماعی و سازمان ملی بهره‌وری ایران در مورد ارزیابی بهره‌وری شرکت‌ها و مؤسسات تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تصویر امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و سازمان ملی بهره‌وری

به گزارش سایت خبری پرسون، در جریان همایش ملی بهره‌وری که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و میرسامان پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران برگزار شد، تفاهم نامه همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و سازمان ملی بهره‌وری ایران به امضای طرفین رسید.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه این سازمان با سازمان ملی بهره‌وری ایران، گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به‌عنوان سال "مهار تورم و رشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت موضوع ارتقای بهره‌وری در این زمینه، از ابتدای سال جاری در سازمان تأمین‌اجتماعی ارزیابی بهره‌وری شرکت‌ها و مؤسسات تابعه و ارتقای شاخص بهره‌وری در گروه اقتصادی این سازمان با هدف صیانت از حقوق ذی‌نفعان و فراهم ساختن بسترهای افزایش تولید در دستور کار قرار گرفت.

دکتر میرهاشم موسوی افزود: با توجه به تجربیات سازمان ملی بهره‌وری و مرجع بودن این سازمان در این حوزه، جلسات متعددی میان مسئولان حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی و مدیران و کارشناسان سازمان ملی بهره‌وری برای بومی‌سازی مدل‌های ارزیایی برگزار شد و در نتیجه این جلسات و همکاری و هم‌افزایی صورت‌گرفته، امروز تفاهم‌نامه همکاری دو سازمان در حوزه بهره‌وری در ابعاد مختلف امضا شد.

براساس اعلام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، در راستای اجرای این تفاهم‌نامه در سال جاری یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های زیرمجموعه این سازمان، ارزیابی بهره‌وری خواهد بود و این تفاهم‌نامه و جزییات نحوه ارزیابی به کلیه شرکت‌های سازمان از جمله شستا و بانک رفاه و .... ابلاغ خواهد شد.

همایش ملی بهره‌وری ایران هر سال به مناسبت اول خرداد روز ملی بهره‌وری با هدف بررسی راهبردهای ارتقای بهره‌وری و چالش‌های این حوزه با حضور مسئولان دولتی و کارشناسان و صاحبنظران این حوزه برگزار می‌شو د و امسال نیز این همایش با محوریت «بهره‌وری؛ پیشران مهار تورم و رشد تولید» در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

486819