در آستانه برگزاری دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تشریح شد

اقدامات و برنامه های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر

مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به نقش فناوری اطلاعات و ضرورت تقویت آن به عنوان پیشران بانکداری دیجیتال و هوشمند از گسترش ارائه خدمات بانکی در کنار خدمات شهری در محصولات دیجیتال، هوشمند و خلاق بانک شهر در این هلدینگ خبر داد.
تصویر اقدامات و برنامه های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر

به گزارش سایت خبری پرسون، علی نوری در آستانه برگزاری دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» با بیان اینکه در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر تلاش زیادی در حوزه ارائه خدمات دیجیتال داشته ایم و حرکت ما به سمت مفهوم بانکداری نوین بوده است، گفت: مجموعه خدمات ارائه شده در این هلدینگ از جمله: نرم افزار کاربردی همراه شهر پلاس، نرم افزار کاربردی هوشمند شهری اسمارتیز، خدمات شهری در حوزه مترو و اتوبوسرانی، شهرنت ها، خدمات و زیرساخت های مالی، پولی را می توان زنجیره تکمیل خدمات بانکی دیجیتال در کنار سایر خدمات پرکاربرد شهری برشمرد که توسعه خواهد یافت.

وی با اشاره به اقتضاعات فضای جدید در بانکداری هوشمند و اتفاقات تازه در پی آن، تقویت فناوری اطلاعات را اساس و لازمه تقویت فضای بانکداری در ایران دانست و گفت: نگاه و رویکرد هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر بر اساس ارائه زیرساخت های نوین بانکداری و ترکیب آن با خدمات به همشهریان و مردم است.

مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: هم اکنون توسعه زیرساخت های نرم افزارهای کاربردی مانند همراه شهر پلاس و اسمارتیز در بانک مطرح است که به صورت کاملا بومی رونمایی شده و دارای قابلیت های فنی و کسب و کارهای خوبی هستند. نرم افزار کاربردی هوشمند شهری اسمارتیز که در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رونمایی شد؛ قادر است در بحث زیرساخت پرداخت های خرد شهری ضمن مدیریت موضوعات مالی و بانکی، خدمات مختلفی ارائه کند.

نوری با اشاره به ظرفیت های همراه شهر پلاس نیز گفت: این نرم افزار به عنوان پلتفرم بانکداری دیجیتال تقریبا تمام خدمات بانکی را به صورت غیر حضوری ارائه می کند که در آن تلاش شده حضور مشتریان در بانک کاهشی شود.

مدیرعامل فناوری اطلاعات بانک تاکید کرد: به دنبال تحقق این موضوع هستیم که دامنه خدمات را آنقدر توسعه دهیم که با همراه شهر پلاس مردم بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کرده و کمتر به شعبه های بانکی مراجعه کنند .

مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر به برخی تکنولوژی های نوین بانکی بانک شهر در گذشته اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال پیشخوان های شهرنت در دوره ای خاص با این رویکرد راه اندازی شد که خدماتی به مشتریان ارائه شود که منطق آن سلف سرویس یا خدماتی که خود کاربر امور آن را انجام دهد و همانند یک سوپر مارکت مالی عمل کند.

نوری با اشاره به اینکه این خدمات با استقبال خوبی از سوی مشتریان همراه شد بیان کرد: بسیاری از خدمات بانکی از ساعت هفت و نیم صبح تا ۹ شب و برخی هم به صورت ۲۴ ساعته در پیشخوان های شهرنت در اختیار مشتریان است.

وی گفت: در دوره جدید، رویکرد این است که از این ظرفیت استفاده بهینه تری کنیم به همین دلیل به سمت سامانه مانیتورینگ هوشمند بانک شهر رفتیم تا خدمات پشتیبانی شعب بانک را با ظاهر و کاربری راحت تری ارائه کنیم .

مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر اینکه ما تلاش کرده ایم خدمت خود را به خواست مردم نزدیک تر کنیم، افزود: در این سامانه هوشمند بسیاری از خدمات را ترکیب و یکپارچه کرده ایم .

منبع: بانک شهر

559298

مطالب مرتبط