مدیرعامل بیمه رازی مطرح کرد؛

نگاه ویژه بیمه رازی به بازار‌های استانی

مدیرعامل بیمه رازی رشد و تحول استان‌های کشور را بسیار مهم دانست و گفت: بیمه رازی در سطح استان‌های کشور اقدامات قابل توجهی در راستای رشد ضریب نفوذ بیمه و حضور صنعت بیمه در اقتصاد شهرستان‌ها انجام داده است.
تصویر نگاه ویژه بیمه رازی به بازار‌های استانی

به گزارش سایت خبری پرسون، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در مراسم آئین افتتاح ساختمان جدید بیمه رازی در استان کردستان با حضور علی استاد هاشمی- رئیس کل بیمه مرکزی و مسئولان استانی گفت: شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه به دنبال نقش آفرینی در سطح استان‌ها است و طرح های بیمه‌ای قابل توجهی را مختص هر استان طراحی کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: رشد و جایگاه استان‌های کشور برای صنعت بیمه بسیار مهم است و بررسی‌ها نشان از آن دارد که مسیر مناسبی برای رشد و تحول استان کردستان طراحی شده، امید است در ماه‌های آینده سهم این استان از صنعت بیمه رشد قابل توجهی داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه بیمه رازی در راستای پیشبرد اهداف کلان صنعت بیمه در کنار بیمه مرکزی خواهد بود، اظهار کرد: صنعت بیمه کشور بیش از ۸۰ سال قدمت دارد و در این مدت نقش آفرینی قابل توجهی در اقتصاد کشور داشته و تجربه نشان داده هر زمان و مکانی که از صنعت بیمه استفاده شده، رشد و توسعه اقتصادی در کشور رقم خورده است.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: در حالی از تاثیر صنعت بیمه در اقتصاد صحبت می‌شود که نمایندگان بیمه رازی و صنعت بیمه در کنار شعب ارائه دهنده خدمات در خط مقدم صنعت قرار دارند و بیش از ۸۰ درصد وزن ارائه بهینه خدمات بر دوش شعب صنعت بیمه قرار دارد.

او ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت‌های بیمه مدیریت ریسک و وزن مدیریت عملیاتی در صدور بیمه نامه است که حجم قابل توجهی از مدیریت ریسک در بیمه رازی در حال حاضر توسط نمایندگان، کارگزاران و شعب انجام می‌شود که این برای دستیابی به این مهم نگرش و دیدگاه مدیریت ریسک به خط مقدم صنعت بیمه و شرکت‌های بیمه آموزش و تسری داده شده است.

جباری یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اقدامات بیمه رازی در چند سال اخیر توجه به چرخه تعالی سازمان است که دستیابی به اهداف آن در گرو خواست جمعی سرمایه انسانی سازمان و مشتریان آن است.

این عضو هیئت مدیره شرکت بیمه رازی، ادامه داد: شرکت بیمه رازی با قدمتی بیست ساله در سال‌های اخیر با تکیه بر تحول ساختاری در اجزای مختلف، پله‌های رشد و ترقی را به ترتیب طی کرده و این مهم را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

او با اشاره به اصلاح ساختارهای شرکت بیمه رازی در دو سال اخیر، بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ اصلاح ساختار شرکت بیمه رازی در دستور کار قرار گرفته که این مهم با افزایش سرمایه ۶٫۵ برابری همراه و عاملی شد تا سطح توانگری شرکت برای سال‌های پیاپی در سطح ۱ بماند و این شرکت در بسیاری از شاخص‌های مهم جزء پنج شرکت برتر صنعت بیمه قرار داشته باشد.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه رازی در انتهای سال گذشته با کمک رئیس کل بیمه مرکزی(استاد هاشمی) و اصلاح ساختار مالی از زیان انباشته خارج و موفق به دریافت مجوز قبولی از خارج شد و این در حالی است که برای سومین سال پیاپی مجوز قبولی اتکایی از داخل برای شرکت بیمه رازی تمدید شد.

جباری با اشاره به فعالیت در کشورهای منطقه گفت: بیمه رازی برنامه ریزی قابل توجیهی برای حضور در بازارهای بین المللی انجام داده و بر آن است در کنار فعالیت در کشورهای عمان و افغانستان که از سال‌های گذشته در آن‌ها حضور داشته در بازارهای بین المللی به ویژه اقتصادهای نوظهور، حضور جدی داشته باشد.

این عضو هیئت مدیره شرکت بیمه رازی، بیان کرد: از سال ۱۴۰۰ تا به امروز هشت شعبه جدید در سطح کشور از سوی شرکت بیمه رازی افتتاح شده و این مهم در راستای اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی است.

جباری با تاکید براینکه شرکت بیمه رازی با تمام توان برنامه افزایش سهم بازار خود را پیگیری می‌کند، یادآور شد: شرکت بیمه رازی در سال‌های اخیر آمار قابل توجهی را به ثبت رسانده که از این آمار می‌توان به نرخ رشد شرکت و تعداد صدور بیمه نامه اشاره کرد و نکته حائز اهمیت بالاتر بودن این نرخ از میانگین نرخ تورم و صنعت اشاره کرد.

مدیرعامل بیمه رازی، افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر از سوی شرکت بیمه رازی برنامه‌های عملیاتی و پایش عملکرد به صورت مستمر بررسی و بازنگری می‌شود که تا به امروز شرکت بیمه رازی بیش از ۱۳۰ درصد از برنامه عملیاتی خود را محقق کرده است.

جباری در انتها بار دیگر تاکید کرد: این شرکت به سازمان‌ها و بیمه گذاران خرد خدمات قابل توجهی را ارائه می‌کند و یکی از افتخارات بیمه رازی ارائه خدمات مناسب و نوین به مشتریان است.

منبع: بیمه رازی

559245

مطالب مرتبط