بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

سهیلا شرفی، دبیر کارگروه بیمه‌های باربری سندیکای بیمه‌گران ایران در گفتگو اختصاصی با سندیکای بیمه گران ایران، درباره وضعیت خاص بیمه‌های باربری صحبت کرده است که در این مطلب بدان پرداخته می شود.
معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران بخشنامه افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور و رسته های جدید اعلامی را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد.
جلسه ارزیابی تحول دیجیتال بانک صنعت و معدن با حضور دکتر علی خورسندیان مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و جمعی دیگر از مدیران بخش های مرتبط این بانک و کارگروهی از وزارت امور اقتصادی و دارایی به ریاست دکتر قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه این وزارتخانه برای بررسی دستاوردهای عملی نقشه راه تحول دیجیتال این بانک، تشکیل شد.
با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف سوخت طبق اعلام نظر استانداری و کمیسیون هماهنگی بانکهای استان خراسان رضوی و کمیسیون هماهنگی بانکهای استان قزوین ساعت کاری روزهای پایانی هفته شعب این استانها اعلام شد.
بانک آینده به عنوان پیش‌رو در صدور «سفته و برات الکترونیکی»، با ایجاد این خدمت جدید، دسترسی مردم و کسب‌و‌کارها به ‌این اوراق تجاری را تسهیل نموده و مشتریان بانک به آسانی می‌توانند به‌صورت غیرحضوری سفته و برات‌ مورد نیاز خود را در سامانه سفته و برات الکترونیک صادر یا دریافت نمایند.
خاندوزی در حاشیه هفتاد و سومین جلسه هیات مقررات زدایی و درگفت و گو با خبرنگاران رسانه های کشور با اعلام خبر حذف امتیاز ویژه مدیران دولتی در زمینه عضویت در جامعه حسابداران رسمی کشور بدون گذراندن آزمون گفت: این روال در ۱۴ سال گذشته ادامه داشت که با پیشنهاد وزارت اقتصاد و تصویب هیات دولت از این به بعد مدیران دولتی نیز مثل سایر متقاضیان باید در آزمون شرکت کنند.
بانک تجارت در راستای کاهش هزینه‌ها، ارتقاء سطح امنیت و افزایش رضایت مشتریان، امکان ارائه خدمات تلفنبانک را در بستر مرکز ارتباط مشتریان خود (1554) فراهم کرد.
دکتر خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن که به همراه ریاست جمهوری روز پنج شنبه بیست و دوم دیماه به استان یزد سفر کرده بود، در راستای بازدیدهای میدانی از صنایع این استان و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری، از طرحهای توسعه شرکت های تولیدی سیرنگ، صنایع غذایی رشد و شرکت یکتا گرانول بازدید کرد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت در کسب درآمد خود هیچ چشم انداز یا انتظاری از اینکه با افزایش نرخ ارز درآمد بیشتری کسب کند، طبق لایحه بودجه ندارد، گفت: بانک مرکزی در حال پیگیری است تا از طریق یک کانال داخلی به صورت موثر کار اطلاع رسانی را انجام دهد.
هلدینگ مکس در ویژه نامه ای به بازار جهانی صنعت اینشورتک با نیم نگاهی به قوانین و بازیگران این صنعت در ایران پرداخته و با یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون نیز گفتگویی داشته است که در این مطلب به آن پرداخته خواهد شد.