بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همراه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی تابعه این وزارتخانه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.
با حضور معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی

افتتاح بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی اصفهان

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، بخش جراحی قلب بیمارستان تأمین‌اجتماعی شریعتی اصفهان با دو اتاق عمل و 6 تخت مراقبت‌های بعد از عمل با حضور معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.
ارزش ذاتی سکه با توجه به افت بهای اونس طلا تا محدوده 19 میلیون و 600 هزار تومان عقب رفته است و همین موضوع موجب شده است که انتظارات نزولی در بازار سکه تقویت شود.
با حضور دکتر سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه بزرگترین پارک آبی غرب کشور که با تسهیلات بانک توسعه تعاون راه اندازی شده به بهره برداری رسید.
براساس موافقت شورای پول و اعتبار، از فردا (یکشنبه ۱۶ بهمن ماه) مرکز مبادله ارز و طلا به جای بازار متشکل ارزی فعالیت خود را به صورت رسمی از سر خواهد گرفت.
سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن به مناسبت 16بهمن سالروز تأسیس این شرکت، با صدور پیامی چهاردهمین سالروز تأسیس را به ذینفعان؛ سهامداران، بیمه گذاران، شبکه فروش و کارکنان این شرکت تبریک گفت.