با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده برگزار شد:

مراسم معارفه قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران و دو انتصاب دیگر

مراسم معارفه نصرت اله شهبازی سرپرست قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران،حسین بهاری عضو هیات عامل و معاون حقوقی و وصول مطالبات و محمد نور آزادی سرپرست معاونت بانکداری جامع با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، برگزار شد.
تصویر مراسم معارفه قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران و دو انتصاب دیگر

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این مراسم که اعضای هیات مدیره و هیات عامل نیز حضور داشتند با تقدیر از عملکرد کاووس ایرج پور معاون سابق حقوقی و وصول مطالبات و محمد رضا محمود پناه معاون سابق بانکداری جامع بر توانمندی های نصرت اله شهبازی،حسین بهاری و محمد نور آزادی در سمت های جدید برای تحقق اهداف عالیه بانک تاکید کرد.

دکتر نجار زاده با اشاره به ضرورت سرعت گرفتن واگذاری ها گفت: بانک ملی ایران در امر واگذاری شرکت ها مصمم است و مشکلات و موانع مربوط به واگذاری شرکت ها باید هر چه زودتر مرتفع شوند.

وی افزود:شرایط واگذاری ها باید به گونه ای تعیین شود که علاوه بر ایجاد انگیزه در مشتریان،فضای رقابتی را نیز برای خرید به وجود آورد زیرا با ایجاد نگاه متفاوت در بخش فروش و سرمایه گذاری، می توان شاهد تحول در واگذاری بود.

وی با تشریح برنامه های آتی بانک ملی ایران در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات گفت: همگام و همسو شدن با صنعت بانکداری یک ضرورت است و باید یک تفاوت و تحول ملموس را در این بخش رقم بزنیم و به نظرم با برنامه های جدیدی که در حوزه فناوری اطلاعات و با تکیه بر تلاش و دانش همکاران جوان شرکت داده ورزی سداد تهیه و تدوین شده است عبور از برخی مشکلات را سهل خواهد کرد.

نجارزاده در پایان سخنان خود بر ضرورت و تقویت رویکرد انضباط مالی در بانک با وجود تکالیف سنگینی که بر عهده بانک ملی ایران گذاشته شده است؛ تاکید کرد.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره نیز در این مراسم ضمن تبریک انتصابات جدید و تقدیر از عملکرد مدیران قبلی به برخی از اقدامات مهم بانک در روزهای گذشته اشاره کرد و در خصوص روند انتقال موسسه نور به این بانک گفت :روند انتقال موسسه نور به بانک ملی ایران از نظر نرم افزاری،شناسایی اموال و ارزش گذاری آنها به خوبی در حال پیگیری و انجام است و در خصوص وضعیت انتقال و شرایط کارکنان موسسه نور به این بانک نیز هماهنگی های لازم با سازمان امور استخدامی کشور صورت گرفته و پیگیری های لازم در حال انجام است.

اعضای هیات مدیره و هیات عامل نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد ایرج کاووس پور و محمد رضا محمود پناه،بر توانمندی ها و تخصص و تجربه نصرت اله شهبازی، حسین بهاری و محمد نور آزادی در سمت های جدید تاکید کردند.

نصرت اله شهبازی قائم مقام بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گفت:در شرایط فعلی برای تحقق برنامه های بانک ملی ایران نیاز است تا همه ارکان بانک با یکدلی و دغدغه مندی در جهت هدف های تعیین شده، بکوشند.

وی با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی کشور، گفت: بانک ملی ایران باید در چنین شرایطی با فهم مشترک و همدلی هیات مدیره ، هیات عامل و همراهی دلسوزانه همه کارکنان، نقش تاریخی خود را برای عبور کشور از مشکلات انجام دهد.

در پایان حسین بهاری عضو هیات عامل و معاون حقوقی و وصول مطالبات و محمد نور آزادی سرپرست معاونت بانکداری جامع نیز در این مراسم بر عزم خود برای تحقق برنامه های بانک در بخش های مربوطه تاکید کردند.

منبع: بانک ملی ایران

575561