پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت سالروز تأسیس بانک

مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرا رسیدن هجدهمین سالروز تأسیس این بانک پیامی به شرح زیر صادر نمود.
تصویر پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت سالروز تأسیس بانک

به گزارش سایت خبری پرسون، هجدهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه را با شادی مضاعفی جشن می‌گیریم، زیرا مساعی خستگی‌ناپذیر پرسنل بانک در تمامی بخش‌ها سرانجام توانست تعهد خلل‌ناپذیر این بانک به ترمیم و ثبات و پیشرفت را نزد مدیران ارشد بانکی و اقتصادی کشور به اثبات رسانده و مجوز اجرای طرح احیای بانک سرماایه را رسماً از بانک مرکزی دریافت نماید.

در حقیقت، کسب این مجوز به معنای صحه گذاشتن بر مسیری است که بانک سرمایه از سال ۱۳۹۶ بدین سو و در راستای احیای بانک پیموده است؛ مسیری آکنده از شفافیت در صورت‌های مالی به منظور برقراری تعاملی صریح و صادقانه با سهامداران ارجمند، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، رعایت دقیق بهداشت اعتباری، انجام تلاش‌های گسترده برای وصول مطالبات بانک از طریق مذاکره و یا طرح دعوا در محاکم قضایی، و درآمدزایی از محل فعالیت‌های روتین بانکی نظیر تسهیلات خرد و بدون ریسک، ارائه خدمات نوین بانکی و خلق محصولات پیشرو در بانکداری الکترونیک، خدمات کارمزدی و اقدامات ارزنده صورت‌پذیرفته در بخش ارز و بین الملل.

و حال با کسب این مجوز، افقی بزرگ و بی‌پایان مقابل بانک سرمایه گسترده شده، و پتانسیلی بی‌نظیر در اختیار آن قرار گرفته است تا با اراده‌ای هرچه استوارتر، و روحیه‌ای هرچه پرنشاط‌تر، همان مسیر مبارکی را ادامه دهد که در شش سال گذشته، با قواعد و آداب آن کاملاً آشناست؛ قواعدی طلایی برای یک بانکداری موفق؛ شامل تلاش، رعایت قوانین و ضوابط ابلاغی، شفافیت و انضباط مالی.

بانک سرمایه در حالی قدم به هجدهمین سال تأسیس خود می‌گذارد که بیش از هر زمان دیگری به آینده امیدوار است؛ آینده‌ای که از هم‌اکنون می‌توان طراوت و زیبایی‌های آن را دریافت؛ زیبایی‌هایی که از رهگذر همراهی و همگامی سهامداران و مشتریان ارجمند و صبور و وفادار با پرسنل خدوم این بانک حاصل شده و بعد از این نیز بسیار بیش‌تر حاصل خواهد شد. ان‌شاءاله.

فرارسیدن هجدهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه را به حضور سهامداران ارجمند، مشتریان گرامی و پرسنل تلاشگر این بانک تبریک و شادباش عرض نموده، پیروزی‌های روزافزون را برای بانک خوبمان و تمامیِ ذی‌نفعان بزرگوارش آرزومندم.

منبع: بانک سرمایه

575363