بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

" شرکت فناوری هوشمند شبکه زر "در گواهی های صادره خود برای اوراق سپرده صادره، واحد صدور بیمه را "شرکت بیمه ایران" درج نموده و به استناد آن گواهی های خود را دارای بیمه نامه اعتباری از بیمه ایران معرفی نموده است.
بانک خاورمیانه در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ برای عمل به بخشی از مسوولیت اجتماعی خویش با اختصاص یک شعبه ویژه برای تسهیلات ازدواج در مجموع دویست و بیست و نه میلیارد و یک صد میلیون ریال به متقاضیان این نوع تسهیلات اعطا کرد.
​جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل پیشگامی این بانک در راه‌اندازی چک امن دیجیتال «چکنو» و ایجاد بستر امن برای مبادلات بانکی، بازگرداندن اعتبار به چک و پیامدهای مثبت اجتماعی آن، قدردانی کردند.
سرپرست بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون، در یادداشتی به تشریح حقوق مالکیت فکری و نقش بیمه در صیانت از آن پرداخته است که در ادامه می آید.
به خاطر موفقیت بیمه البرز در ساماندهی اسناد و مدارک :

سازمان اسناد از بیمه البرز قدردانی کرد

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از موسی رضایی، مدیرعامل بیمه البرز به خاطر همکاری خیلی خوب این شرکت با سازمان اسناد و کتابخانه ملی قدردانی کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی هوشمندسازی خدمات را مهمترین مؤلفه مورد توجه در حوزه فناوری اطلاعات دانست و افزود: هوشمندسازی تأمین‌اجتماعی یکی از پروژه‌های اصلی در حال پیگیری در سازمان تأمین‌اجتماعی است که لازم است با سرعت بیشتری آن را دنبال کنیم. باید از مداخلات انسانی در محاسبات فاصله بگیریم و در رسیدگی به اسناد پزشکی هم باید به سمت هوشمندسازی برویم.
جامعه ایرانی تجربه سه سال زندگی در وضعیت پس از امضای توافق برجام را دارد. جایی که تورم به محدوده تک رقمی رسید و ثبات در بازار تا حد زیادی تثبیت شد.
مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق مراجعه به بستر تامین اعتبار این بانک "سامانه بتا"، نسبت به خرید اقساطی آسان کالا و خدمات مورد نیاز خود از بیش از 4700 فروشگاه و مرکز طرف قرارداد بانک اقدام کنند.