بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مراسم معارفه محمود شایان عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران و تودیع سید فرید موسوی عضو سابق هیات مدیره این بانک با حضور معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سرپرست و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران، برگزار شد.
حرکت به سمت بانکداری الکترونیکی و دیجیتالی، با هدف تغییر در رویکرد بانکداری سنتی و در نهایت تغییر سبک زندگی است. این مسیر و گذار، تغییر در تفکرات و فرآیندها را به همراه دارد.
بانک آینده با رویکرد تکمیل چرخه خدمات‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، خدمت بانکی جدیدی را در قالب دریافت مجوز مرحله دوم و سوم عملیات ارزی به مجموع خدمات خود، افزود.
در راستای تسهیل خدمات و شرایط مناسب‌تر بیمه ای به امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر شیراز طی تفاهم‌نامه ای فعالیت های شرکت بیمه حافظ و جمعیت هلال احمر شیراز گسترش و استحکام یافت.
بانک‌ پارسیان در سالی که گذشت بیش از 48 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های مختلف ازدواج، فرزند آوری، اشتغال، ودیعه مسکن، درمان و ضروری پرداخت کرده است که نسبت به سال1400 میزان پرداخت تسهیلات 137درصد رشد داشته است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به افزایش روزافزون هموطنان از خدمات این بانک، گفت: برقراری تعامل نزدیک با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات آنان را همواره به عنوان اصلی مهم در دستور کار داریم.
مدیرعامل بانک دی جامعه ایثارگری را اولویت اول این بانک در ارائه تسهیلات مسکن دانست و گفت: اماده تامین مسکن جامعه ایثارگری هستیم.