بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

به جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد؛

سازمان زندان ها از بانک سپه تقدیر کرد

سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اهداء لوح سپاس از بانک سپه به جهت حمایت از خانواده های زندانیان و همچنین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر کرد.
مدیر عامل شرکت بیمه تعاون معتقداست که درحال حاضر اصلی‌ترین ضعف صنعت بیمه تربیت نیروی انسانی است چراکه به اندازه نیاز، نیروی انسانی ماهر پرورش داده نشده است؛ بنابراین اصلی ترین و مهم ترین نکته ای که بیمه مرکزی، سندیکای بیمه‌گران و شرکت های بیمه ای در سال ۱۴۰۲ باید روی آن تمرکز کنند پرورش نیروی انسانی ماهر است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون از برنامه پرداخت 500 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک برای تامین سرمایه در گردش و راه اندازی طرح های نیمه تمام ، توسعه ای و جدید تعاونی و بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در سال جاری خبر داد.
شرایط و نحوه دریافت ارز با کارت ملی در سال جدید تغییر کرده است، اما در اولین گام اخد این سهمیه ارزی باید حساب جدید ارزی در بانک ایجاد کنیم.
معاون بین‌الملل بانک صادرات ایران گفت: متقاضیان با افتتاح حساب سپرده ارزی نزد بانک صادرات ایران علاوه بر دریافت سود مناسب، می‌توانند از این سپرده به عنوان وثیقه تسهیلات ریالی بانک صادرات ایران استفاده کنند.
با توجه به موافقت هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در جلسه 1400.08.29 با پذیرش سهام شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام) در بورس اوراق بهادار تهران از تاریخ 1402.01.27 این شرکت پذیرفته شد.
بانک ملت از شناسایی حدود 197 هزار میلیارد ریال سود تسعیر ارز خبر داد و اعلام کرد که پس از کسر مالیات ابرازی، به طور خالص در حدود 158 هزار میلیارد ریال درآمد تسعیر در گزارش های مالی این بانک به ثبت خواهد رسید.
در جلسه‌ای با حضور مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره بانک دی، سرپرست شرکت آتیه‌سازان دی معارفه و از خدمات مدیر عامل پیشین این شرکت قدردانی شد.