بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نشست بررسی پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری‌های صندوق جسورانه رویش لوتوس پارسیان در پژوهشگاه رویان با حضور کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان، عصر روز سه‌شنبه 22 فروردین در محل این پژوهشگاه برگزار شد.
با قابلیت جذاب تماس صوتی و تصویری اپلیکیشن «بله» هم با دوستان و آشنایان در ارتباط باشید و هم در قرعه کشی میلیونی جشنواره نوروزی که تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شده است، شرکت کنید.
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون در تشریح مزایای بیمه های آتش سوزی از تقویت ارتباط با شعب، نمایندگان و کارگزاران برای فروش مطلوب تر این رشته بیمه ای سخن گفت.
در آخرین گزارش بانک پاسارگاد در کدال، در سال 1402 اعلام شد؛

رشد قابل توجه درآمد محقق شده "وپاسار" در اسفند ماه

بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" در بورس، در آخرین گزارش ماهانه خود که مربوط به اسفند ماه1401 می باشد، درآمد محقق شده از ابتدای سال مالی تا 29اسفندماه1401 را نسبت به سال مالی 1400، با رشد 65درصدی اعلام کرد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۲۰ نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۶۹ همت تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.
شرکت «ارتباط فردا» با نگاهی به آخرین تحولات دنیا در صنعت مالی و شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی در ایران، محصولاتی را طراحی کرده و توسعه می‌دهد که می‌توانند در فضای زندگی دیجیتال ایرانیان تأثیر قابل توجهی داشته باشند.
در حاشیه اولین روز از همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، به‌پرداخت ملت از راه‌ حل جدید این شرکت تحت عنوان «به‌پرداخت من» با حضور احمد جعفری، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا و شهریار خلیلی، مدیرعامل به‌پرداخت ملت رونمایی کرد.
افرادی که مایل به دریافت وام بدون ضامن و از حقوق بگیران بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند می‌توانند برای دریافت این تسهیلات درخواست دهند. متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات به ضامن احتیاجی ندارند.
فناوری هوش مصنوعی موضوعی است که در سال های اخیر در حوزه تکنولوژی مورد توجه متخصصان قرار گرفته است و باعث یک جهش چشمگیر در دنیای دیجیتال شده است.
صدور «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران بدون محدودیت مبلغ امکان‌پذیر شد و مشتریان این بانک می‌توانند برای مبادلات پولی و مالی خود به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمان و مکان چکنو صادر کنند.
میرهاشم موسوی با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه به منابع انسانی، مدیریت مطلوب در این حوزه را از اولویت‌های این سازمان دانست و گفت: اگر مدیریت ما در حوزه منابع انسانی درست باشد، بالطبع محصولات و نتیجه آن مطلوب خواهد بود و این نتایج خوب در نهایت به نفع سازمان و مخاطبان و ذی‌نفعان آن خواهد بود.
هرگاه که بحث پایین بودن ضریب نفوذ بیمه به خصوص بیمه عمر در ایران به میان می‌آید همواره چرایی این مساله مطرح می‌شود. اینکه چرا باید بیمه‌نامه را بفروشیم و چرا خود افراد آن را با رغبت خریداری نمی‌کنند. بیشتر اوقات این پرسش با پاسخ‌های مختلفی همچون پایین بودن فرهنگ بیمه و اطلاع‌رسانی نامناسب در خصوص محصولات و خدمات بیمه‌ای مواجه است.
در نشست معاون سرمایه انسانی، رئیس اداره کل سرمایه انسانی و رئیس اداره کل رفاه و درمان با نمایندگان کانون بازنشستگان بانک ملی ایران بر لزوم تکریم و ارج نهادن به مقام بازنشستگان و پیشکسوتان بانک، تاکید شد.
نشست تخصصی نگاهی به آینده شبکه فروش با حضور کیومرث رعیت معاون فروش و توسعه بازار، بهمن علی بخشی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل، مرتضی حاجوی مدیر امور شعب و نمایندگان و علی زارعی مدیر بازاریابی بیمه سینا برگزار شد.