بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

امروز طی مراسمی با حضور دکتر نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران، اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل بانک، معاونین جدید اعتباری و پشتیبانی بانک معرفی شدند.
شعب رسالت و بلوار پروین بانک اقتصادنوین در تهران به‌منظور انجام عملیات بازسازی به محل موقت منتقل شدند و پس از اتمام فرایند بازسازی، دوباره در محل‌های قبلی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهند بود.
دکتر علی خورسندیان به اتفاق هیأت همراهی متشکل از اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک به منظور بازدید از طرح های تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و بازدید و بررسی روند احیاء و بهره برداری از فاز اول شرکت صنایع پوشش ایران فردا سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به استان گیلان سفر می کند.
مشتریان گرامی بانک مسکن با مراجعه به سامانه‌های پیشخوان اینترنتی بانک، همراه بانک و نسخه تحت وب همراه بانک مسکن، می‌توانند اقدام به افتتاح حساب غیرحضوری کرده و از مزایای مختلف آن بهره‌مند شوند.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌وچهارمین سفر استانی؛ در استان مازندران از ستاد مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان در شهرستان قائمشهر و نیز بیمارستان تأمین‌اجتماعی ولیعصر (عج) قائمشهر بازدید کرد.
با راه‌اندازی سامانه "بتا" بانک رفاه، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی که حقوق ماهانه آنان به حساب ایشان نزد بانک رفاه واریز می‌شود، می‌توانند برای خرید اعتباری و اقساطی کالاها و ملزومات مورد نیاز خود، از تسهیلات اعتباری این بانک استفاده کنند.
سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، سامانه شفافیت فروشگاهی را یک ابر پروژه معرفی کرد که سه جریان مالکیت، جریان مالی و جریان مکانی محصول را به یکدیگر متصل می‌کند و بناست همه اطلاعات خرید محصولات خُرد به یک سامانه جامع ارسال شود تا از این طریق بتوان علاوه بر کنترل موجودی و میزان مصرف کالاهای مختلف در سراسر کشور، بر قیمت آنها هم نظارت داشت.
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: بانک ها که "بنگاه خیریه" نیستند، برعکس "بنگاه های اقتصادی انتفاعی" هستند، پس آیا با این روند غلط و محدود کردن درآمد بانک ها، زمینۀ ایجاد بحران و نابسامانی در بانک ها را بوجود نمی آوریم؟
رئیس‌کل بانک مرکزی از مهلت شش ماهه این بانک به بانک‌های ناتراز ( تا شهریورماه ) برای اصلاح اضافه برداشت‌هایشان خبر داد و تاکید کرد: اجرای دقیق و موثر سیاست پولی به منظور کنترل نقدینگی و تورم با وجود بانک‌های ناتراز امکان پذیر نیست.
مدیرعامل بیمه البرز در نشستی با انجمن های صنفی نمایندگان بیمه البرز با اشاره به لزوم جلب رضایت مشتریان از طریق خدمات مطلوب و با کیفیت، گفت: سرعت، صداقت و دقت در انجام امور مشتریان از شاخص هایی است که مدیران و نمایندگان بیمه البرز باید مد نظر داشته باشند چرا که این‌ بهترین تبلیغ برای بیمه البرز است.
دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن طی احکام جداگانه ای، یک مدیر و سه سرپرست جدید در این بانک منصوب کرد.