بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مشتریان بانک ملی ایران می توانند تحت سامانه فیروزه با وکالتی کردن حساب خود نزد این بانک، در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ( مرحله دوم) سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شرکت کنند.
در نشست شورای مسکن استان که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و بازرسان اعزامی از طرف وزارت مسکن و شهرسازی و نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، از عملکرد بانک مسکن استان در راستای پرداخت تسهیلات نهضت ملی و عمل به تعهدات در قبال این طرح قدردانی شد.
مدیر عامل بیمه ایران در جلسه یکشنبه های تحول  و آیین رونمایی از " پیشخوان بر خط مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران ( صدای مشتری )" ، تاکید کرد: داده هایی که در مرکز SRM تولید می شود بسیار ارزشمند بوده و نتایج حاصل از داده های این مرکز  باید منجر به اصلاح فرآیند های خدمت رسانی و تصمیم گیری ها گردد.
مراسم تقدیر از نمایندگان برتر سازمان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه کد ۹۴۰ (۸۷۲۰) شعبه ارومیه (اشخاص) به مناسبت فروش ۱۰۰,۰۰۰ بیمه نامه عمر و تأمین توسط این سازمان فروش در روز سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه در سالن کتابخانه مرکزی شهر ارومیه برگزار و از نمایندگان برتر این سازمان با اهدای لوح و جوایزی قدردانی شد.
افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز در بانک‌ها کارمزد ندارد اما افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ۶ هزار تومان کارمزد دارد.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
شرکت بیمه کارآفرین به عنوان یکی از شرکت های پیرو در ارائه خدمات الکترونیک پیشرو در صنعت بیمه کشور، در جدیدترین خدمت خود قابلیت پرداخت "Pay by link" در پرداخت سررسید بدهی و وام را راه اندازی نموده است.
صنعت بانکداری در سال‌های اخیر به برکت رویش فینتک‌های مالی و بانکداری، تحولات روزافزونی را شاهد بوده به نوعی که کاربران هر روز انتظار ارائه خدماتی جدید در این صنعت تحول‌آفرین را دارند. بانک تجارت نیز در این سال‌ها با ایجاد تحول در ساختار فناوری خود و بهره‌مندی از توان شرکت‌های ابزاری در این حوزه اقدامات موفقیت‌آمیزی را داشته و آخرین نمونه‌ی آن اپلیکیشن «باجت» است. گزارش زیر به معرفی این اپلیکیشن کاربردی پرداخته است.
نخستین دوره آموزشی سامانه مدیریت ریسک عملیاتی به صورت غیرحضوری توسط اداره ریسک بانک ایران زمین در استان های یزد، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، مازندران، گلستان و سمنان و خوزستان و لرستان برگزار شد.
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در مراسم گرامیداشت روز جهانی هلال احمر که در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، از دست اندرکاران طرح بیمه تأمین‌اجتماعی امدادگران جمعیت هلال احمر قدردانی کرد و خواستار توجه جدی‌تر به موضوع امنیت شغلی فعالان در این حوزه انسان دوستانه شد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و قزاقستان از نقش قابل توجه بانک توسعه صادرات ایران در زمینه تامین مالی بخش تولید و ایجاد بازارهای صادراتی در بیش از دو دهه اخیر خبر داد و تاکید کرد که این بانک خانه امن و مطمئنی برای شرکت های کوچک و متوسط است.
به اطلاع کلیه هم‌میهنان گرامی می‌رساند، امکان وکالتی‌نمودن کلیه حساب‌های «بانک پاسارگاد» به‌منظور ثبت‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرآیند نوبت‌دهی به‌صورت غیرحضوری فراهم گردیده است.