بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در نخستین رویداد بین المللی تامین مالی، نوآوری و فن آوری (فینوتکس) سال 1402، از بانک ملت به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار در تامین مالی، نوآوری و فن آوری با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.
بانک ملی ایران به منظور کاهش حجم مراجعات حضوری متقاضیان دریافت ارز مایحتاج ضروری و همچنین رفاه حال و تکریم مشتریان، امکان افتتاح حساب ارزی غیرحضوری در سامانه بانکداری دیجیتال (بام) خود را فراهم کرده است.
عضو هیات مدیره بانک ضمن اشاره به عملکرد مطلوب بانک در حوزه اعطای تسهیلات در سال گذشته خصوصاً تسهیلات منعقده و پرداختی در طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد با توجه به افزایش سرمایه‌ای که به بانک مسکن اختصاص یافته است، در صورت تجهیز مناسب منابع، تسهیلات‌دهی در بخش مسکن و ساختمان مطابق با ماهیت تخصصی بانک نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در پایان هفته گذشته برای پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در حوزه‌های مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازدید از پروژه‌های عمرانی و نظارت بر فرایند ارائه خدمات به مردم؛ به استان مرکزی سفر کرد در جریان این سفر از شرکت هپکو متعلق به سازمان تأمین‌اجتماعی، پروژه احداث درمانگاه تخصصی تأمین‌اجتماعی محلات و مرکز درمانی یادگاران امام خمینی (ره) شهرستان خمین بازدید کرد.
آیین افتتاحیه پروژه‌های خط سرنگ از پیش پرشده (پریفیلد) و بهسازی بزرگ‌ترین سایت تولید آمپول کشور با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا)، سرپرست اداره کل تأمین‌اجتماعی استان گیلان، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین (تیپیکو) برگزار شد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همزمان با برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی تهران با حضور در غرفه این بانک و در دیدار با کارکنان مستقر غرفه بانک ملی ایران در نمایشگاه کتاب، در جریان آخرین خدمات ارایه شده به ناشران، اهالی کتاب و کتابخوانی و شهروندان قرار گرفت.
معاون امور بانکی کارآفرین خبر داد: با افتتاح شعبه جاده مخصوص بانک کارآفرین در قلب صنعتی پایتخت ، ارائه خدمات جامع مالی و بانکی به فعالان اقتصادی و صنعتی حاضر در منطقه بیش از پیش تقویت خواهد شد.