بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در جریان برگزاری اولین رویداد فینوتکس صورت گرفت:

اهدا تندیس تاثیرگذاران تامین مالی و سرمایه گذاری به بانک تجارت

در جریان برگزاری اولین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری، «تندیس تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری کشور» به بانک تجارت اعطا شد.
مدیرعامل بیمه البرز با حضور در نشست آموزشی نمایندگان شعب اراک، قم و خرم آباد در راستای فروش بیمه نامه شوکا گفت: مدیران ستادی و روسای شعب بیمه البرز موظفند بصورت مستقیم با شبکه فروش در ارتباط باشند و مشکلاتشان را در لحظه برطرف کنند چرا که بخش زیادی از پرتفوی شرکت حاصل زحمات و ممارست نمایندگان است.
اولین نشست کمیته کسب و کار دیجیتال سندیکای بیمه‌گران ایران در سال 1402، با حضور مدیر برنامه‌ریزی و نوآوری، رئیس و اعضای کمیته کسب و کار دیجیتال سندیکا به میزبانی بیمه تجارت‌نو سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری در ستاد مرکزی این شرکت برگزار گردید.
استحکام ساختار مالی و سیاست پیشبرد عملیات بانک‌ها در جهت منافع ذی‌نفعان خود را می‌توان در چگونگی تخصیص منابع و به‌عبارت ساده‌تر؛ در «سرمایه‌گذاری» و «تسهیلات اعطایی» آن‌ها، جست‌وجو نمود.
بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی (مرحله دوم) را، به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم کرده است.
مدیر‎عامل بیمه ملت گفت: موفقیت‌های شرکت بیمه ملت در سال ۱۴۰۲ فراتر از انتظار خواهد بود. هدف ما در سال ۱۴۰۲ در حوزه بیمه‌های عمر و زندگی ارائه محصول جدید به بازار است.