به گزارش سایت خبری پُرسون، دکتر آیت ابراهیمی در این مراسم که دهم اردیبهشت ماه با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران مناطق استان تهران، روسای شعب ممتاز مستقل و مشتریان برگزیده در محل باشگاه بانک برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از میهمانان و مشتریان و با اشاره به سالروز یکصدسالگی نخستین بانک ایرانی، نوآوری، نوسازی و پویایی را مهمترین ویژگی سازمانهای با عمر و قدمت بالا برشمرد.
دکتر ابراهیمی وجود مشتریان ارزنده را عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان بانک سپه در طول یک قرن فعالیت خود دانست و اظهار داشت: نوشوندگی سازمانها مستلزم همراهی مشتریان و شرکای خوب است که خوشبختانه بانک سپه از این نعمت بزرگ برخوردار است.
مدیرعامل بانک سپه خاطر نشان کرد: نخستین بانک ایرانی در طول عمر یکصدساله خود حتی در مقاطع سخت اقتصادی و در شرایط طرح ملی ادغام، همواره حامی نظام اقتصادی و مردم بوده و مشتریان خود را فراموش نکرده است.
مدیرعامل بانک سپه تصریح کرد: انسانهای بزرگ، شرکتهای موفق و پیشرفته را میسازند و شرکتهای موفق عامل پیشرفت و اعتلای کشور هستند.
دکتر ابراهیمی با اشاره به نقش پررنگ بانک سپه به عنوان یکی از پیشرانان تحول دیجیتال در بانکداری امروز کشور گفت: بانک سپه در سال 1403 در تامین مالی مشتریان اقدامات بزرگ و موثری انجام داده و در راهاندازی سکوهای تامین مالی و حوزه بانکداری شرکتی و تجاری موفقیتهای بزرگی کسب کرده است.
وی اقدامات گسترده بانک سپه در حوزه بینالملل را شایسته تقدیر دانست و به حجم فعالیتهای بانک در عملیات خارجی پرداخت.
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه حمایتها و همراهیهای مشتریان ارزنده بانک سپه مسئولیت ما را در ادامه راه خدمتگذاری دوچندان میکند، اظهار امیدواری کرد: با ورود نخستین بانک ایرانی به سده دوم حیات خویش با همراهی مشتریان وفادار و کارکنان پرتلاش، بانک سپه به افقهای جدیدی ورود پیدا کرده و در مسیر پیشرفت و نوآوری با سرعت بیشتری حرکت کند.
منبع: بانک سپه