بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاونان امور شعب و بازاریابی و اعضای هیات عامل بانک ملی ایران در نخستین همایش تبیین دیدگاه ها ‏و ارائه راهکارهای روسای حوزه های بانک ملی ایران در سراسر کشور در چارچوب سیاست های سال ‏‏1402 ، ضمن تاکید بر ضرورت برنامه ریزی و نقش آفرینی موثر روسای حوزه های سراسر کشور در ‏راستای پیوند و تحکیم روابط بین صف و ستاد، خواستار هم افزایی و افزایش مشارکت در بیان دیدگاه ها ‏و نظرات و ارائه راهکارهای لازم برای کسب موفقیت و دستاوردهای جدید در بانک شدند.‏
با حضور اعضای هیات عامل، معاونان و روسای ادارات کل و حوزه های سراسر کشور نخستین همایش ‏تبیین دیدگاه ها و ارائه راهکارهای روسای حوزه های بانک ملی ایران در سراسر کشور در چارچوب ‏سیاست های سال جاری در بابلسر آغاز بکار کرد.‏
ابوالفضل نجار زاده سرپرست بانک ملی ایران با حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،بر عزم این بانک بر حمایت از ناشران و تولیدکنندگان کاغذ با هدف رواج هر چه بیشتر کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.
بانک ملی ایران به عنوان عامل و حامی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و به مناسبت گرامیداشت روز فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، بن‌های هیجان‌انگیز و رایگان خرید کتاب را از طریق اپلیکیشن «بله» به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی هدیه می دهد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: باید بتوانیم در مرکز مبادله از ابزارهای مختلف بازار از جمله سلف، سوآپ استفاده کنیم، البته در این بین به‌زودی صندوق تثبیت ارزی راه‌اندازی می‌شود تا در مواقع بحران منابع لازم را در اختیار داشته باشیم و از روش‌های مختلف برای ثبات بازار ارز در کشور استفاده شود.
سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی و ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را عنصر حیات بخش سازمان دانست.
حسین روحی مدیر کل منابع انسانی با اشاره به پیچیدگی مدیریت نیروی انسانی و تغییرات ناشی از رشد فناوری های دیجیتالی و لزوم بکارگیری این دانش برای دستیابی به اهداف و استراتژی های تعین شده در شرکت اظهار داشت : سامانه جامع منابع انسانی در راستای سیاست های کلی شرکت و تاکیدات مدیر عامل و اعضای هیات مدیره مبنی بر الکترونیکی کردن فرآیندها به منظور ایجاد فرصت های برابر ، شفاف سازی ، افزایش رضایتمندی و تسهیل و تسریع در پاسخگویی به نیازهای رفاهی و پرسنلی همکاران شاغل و بازنشسته شرکت ، در حوزه رفاهی و پرسنلی ایجاد شده و  توسعه پیدا کرده و قطعا به طورمستقیم در کارآمدی، اثربخشی و بهره‌وری نیروی انسانی بسیار مؤثر خواهد بود.