بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدت و صادرات برترین شرکت‌های ایران، با عنوان «طرح انتخاب ملی» که با حضور شخصیت‌ها، مقامات کشوری و مدیران سازمان‌های برگزیده در روز شنبه مورخ 23اردیبهشت‌ماه1402 در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، بانک پارسیان توانست سیمرغ زرین «برترین انتخاب ملی در صنعت بانکداری» را کسب کند.
در سومین همایش صندوق توسعه ملی ایران با‌عنوان "حکمرانی نوین در صندوق توسعه ملی" از بانک پاسارگاد به‌عنوان بانک اول در تعامل سازنده با این صندوق تقدیر و تندیس همایش به این بانک اهدا گردید.
یک اقتصاددان با تأکید بر اینکه اختصاص بخش بزرگی از تسهیلات به مستغلاتی از جمله مسکن به نفع نظام بانکی است، گفت: در کشوری نظیر آمریکا حدود ۳۰ درصد از وام‌های بانکی صرف اعطای تسهیلات مسکن می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان به‌منظور حمایت از کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف در سال مهار تورم و رشد تولید خبر داد.
بانک پاسارگاد در اجلاس طرح انتخاب ملی موفق به کسب موفقیت در 4 حوزه: برترین انتخاب ملی صنعت بانکداری، استاندارد و جایزه بین‌المللی بالاترین سطح سودآوری و امنیت در ارائه خدمات بانکی، برترین و تأثیرگذارترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی و انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری گردید.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر کمیته استانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان کردستان ضمن اعلام رضایت‌مندی از مشارکت مؤثر شعبه «سنندج- آبیدر» بانک آینده در بخش تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400، از مسئولیت‌پذیری و تعهد سرمایه‌انسانی فعال در این شعبه، قدردانی کردند.
در راستای تجلیل از مقام والای معلم و با هدف تقدیر از پیشکسوتان صنعت بیمه ، در روز معلم از علیرضا بیانیان مدیرعامل اسبق بیمه آرمان در همایش نشست سالانه رؤسای شعب و نمایندگان برتر این شرکت تجلیل بعمل آمد.