بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در یادداشتی به تشریح چرایی عملکرد بهتر روابط عمومی های کارآفرین در استفاده از فرصت ها و محور قرار دادن مخاطبین در قالب یک نظام یکپارچه ارتباطی پرداخته است
تجربه جهانی نشان داده یک اقتصاد پویا نیازمند سیستم بانکی سالم و با ثبات است. تلاش برای حفظ ثبات و سلامت نظام بانکی از دغدغه‌های نهادهای نظارت بانکی کشورها و همچنین نهادهای بین‌المللی از جمله کمیته نظارت بانکی بازل است.
سهام بانک آینده با نماد معاملاتی"وآیند"، به لحاظ ارزش ذاتی قابل توجه دارایی‌های آن و هم‌زمانی مسائل مربوط به قرارداد موسوم به قرارداد بهره‌برداری ایران مال، حواشی و ابهاماتی را در خصوص سهم بهره‌بردار از ارزش افزوده مال مذکور، متوجه خود نمود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از افزایش مبلغ وام بازنشستگان تأمین اجتماعی به ۲۰میلیون تومان در سال جاری خبر داد و گفت: از خردادماه ثبت‌نام از بازنشستگان توسط کانون‌های بازنشستگی برای دریافت وام آغاز خواهد شد.
سرپرست بانک ملی ایران در همایش تبیین دیدگاه‌ها و ارائه راهکارهای رؤسای حوزه‌های بانک ملی ایران در سراسر کشور به گستردگی و فعالیت‌های قوی شبکه ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: این بانک با توجه به این که در بین بانک‌های کشور از شبکه ارزی متمایز و منحصربه‌فردی برخوردار است با شبکه‌ای حرفه‌ای و توانمند آمادگی دارد تمامی خدمات و نیازهای ارزی متقاضیان و مشتریان از جمله افتتاح حساب‌های ارزی را ارائه داده و همچنین مشتریان بانک می‌توانند با افتتاح این حساب در شعب بانک ملی، ضمن دسترسی به منابع خود از سود سپرده ارزی نیز بهره‌مند گردند.
‏ با حضور حجت الاسلام مصباحی مقدم رئیس شورای فقهی بانک مرکزی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ‏دکتر نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، روسای ادارات مرکزی، ‏ادارات امور شعب استان ها، روسای حوزه ها و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران، دومین روز از همایش ‏تبیین دیدگاه ها و ارائه راهکارهای روسای حوزه های بانک ملی ایران در سراسر کشور در چارچوب ‏سیاست های سال 1402 برگزار شد.‏
مدیرعامل بانک سپه در دیدار با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، ضمن اشاره به ظرفیت ها و توانمندی‌های بالای این بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی بزرگ کشور، گفت: نخستین بانک ایرانی با دارایی بالای 1000 همت به‌عنوان یکی از بانک‌های قدرتمند حمایت‌کننده از شرکت‌های بزرگ و راهبردی در کشور بوده و این حمایت با قوت استمرار خواهد یافت.

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، ١٠ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین‌اجتماعی -تاپیکو- به امضاء رسید.
به مناسبت فرارسیدن 30 اردیبهشت ماه روز ملی جمعیت، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی، ضمن تأکید بر اهمیت جوشش یک عزم ملی در همه دستگاه‌های حاکمیتی با مأموریت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و همچنین یاری نیروهای داوطلب مردمی دغدغه‌مند در این حوزه از آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها در جهت اجرای قوانین مرتبط با جوانی جمعیت در حوزه‌های مأموریتی این سازمان خبر داد.
عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور بانک ملی ایران در بازدید از سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از استقبال بازدیدکنندگان از خدمات بانکی این بانک خبر داد و گفت: بانک ملی ایران به عنوان عامل و حامی برگزاری این دوره از نمایشگاه، همه خدمات بانکی مورد نیاز بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب را فراهم کرده است.
بانک‌ها در فروردین ماه سال جاری ۱۳ هزار و ۸۰۰ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۷۷۵ میلیارد تومان پرداخت کردند اما همچنان ۴۱۷ هزار نفر در صف دریافت این وام قرار دارند.
استارتاپ توسعه استفاده و آموزش بیمه از محصول خود رونمایی کرد

دال، دلیلی برای انتخاب بهترین بیمه

مرکز مشاوره تلفنی 1690 به عنوان بخش اصلی خدمات دال، از اوایل تیر ماه با شماره 1690 پوششی سراسری در کشور خواهد داشت. خدمات این مرکز تماس به طور تلفنی، 24 ساعته و رایگان ارائه می‌شود.
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام هلدینگ توسعه کسب و کار سبا برای سال مالی منتهی به 1401/09/30 با حضور تمامی سهام داران در محل سالن همایش های بیمه ایران و به ریاست حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران برگزار شد.