حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

همزمان با هفته قوه قضاییه، رییس کل دادگستری استان، معاونین رییس کل، دادستان مرکز قزوین و اعضای شورای قضایی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار کردند.
معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان، باند جاعلی را که مدارک دانشگاهی را به افراد فرصت‌طلب در داخل و خارج از کشور با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رساندند، شناسایی و دستگیر کردند.
سخنگوی قوه قضائیه با تأکید بر اینکه نه در پرونده حمید نوری و نه در پرونده‌های دیگر اجازه پرونده‌سازی علیه اتباع خودمان را نمی‌دهیم ، گفت: حمید نوری مبادله نشد. ما حمید نوری را از ابتدا بی‌گناه می‌دانستیم. افراد آزاد شده شرایط انتقالشان از سوی قوه قضائیه احراز شده بود.
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد تاکنون هشت نفر در پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان بازداشت شده‌اند که از این تعداد چهار نفر با قرار تأمین آزاد شده‌اند و چهار نفر در بازداشت هستند.
حجت الاسلام سید محسن هاشمی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی دیوان عالی کشور به مناسبت هفته قوه قضائیه، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اطلاع رسانی در این مجموعه، برنامه های عملیاتی دیوان عالی کشور در سال 1403 را تشریح کرد.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه شنا در استخرهای غیراستاندارد، رودخانه‌های فصلی، سدها و ... هشدار داد و گفت: بیشتر کسانی که جان خود را در استخرهای کشاورزی از دست می‌دهند، کودکان و نوجوانان هستند.

واحد غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج خبرداد:

توقیف 158 قلم کالای آرایشی و بهداشت در شهرستان آوج

واحد غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج، در راستای کنترل محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح عرضه و همچنین بررسی برچسب مشخصات فرآورده، 158 قلم کالای آرایشی و بهداشتی را به ارزش 103 میلیون و 530 هزار ریال در شهر آبگرم توقیف کرد.
رئیس پلیس پایتخت با حضور در مراسم امحای ۱۶ تُن انواع موادمخدر در کهریزک تهران، گفت: نه سر سوزنی از جدیت پلیس کاسته می‌شود و نه این که کار پلیس در برخورد با موادمخدر، تعطیلی دارد.

پسر جوان وقتی با پاسخ منفی از سوی پدر دختر مورد علاقه‌اش مواجه شد و شکست عشقی خورد، راهی عجیب برای انتقام از این مرد در پیش گرفت.
چند روز پس از غرق شدن قایق حامل ۷۶ مهاجر در نزدیکی آب‌های ایتالیا که دست‌کم جان ۲۰ مهاجر ایرانی از کردستان و شیراز را گرفت، جست‌وجو برای یافتن سرنوشت افراد ناپدیدشده ادامه دارد.